مالک باشگاه نفت مدارک تسویه حساب مالیاتی را ارائه کرد/باشگاه نفت مطالبات بیرانوند را پرداخت می کند

مالک نفت نوین تهران مدارک مالیاتی مورد نیاز وزارت نفت و اداره کل ورزش و جوانان برای تحویل سند مالکیت این باشگاه را تحویل داد.

مالک باشگاه نفت مدارک تسویه حساب مالیاتی را ارائه کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از مشکلات فراوانی که برای باشگاه نفت تهران در زمان مالکیت حمیدرضا جهانیان به وجود آمد، در نهایت طبق تصمیم مسئولان وزارت نفت و اداره کل ورزش و جوانان تهران این باشگاه به مالک جدیدی که در زمینه  تجهزات پزشکی فعالیت دارد، واگذار شد. البته رضا گل محمدی در زمان واگذاری نفت تهران به مالک جدید اعلام کرد برای کامران فردوسی و گروهش مجوز ۲ ماهه صادر می‌شود تا آن‌ها پس از انجام دادن تعهداتشان برای دریافت سند مالکیت این باشگاه اقدام کنند.  

برهمین اساس باشگاه نفت تهران از تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۶ فعالیت هایش را زیر نظر مالک جدید پیگیری کرد. در این مدت  گروه مالکیتی باشگاه نفت ضمن پرداخت ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان فعلی توانست امکانات خوبی را هم برای شاگردان هومن افاضلی فراهم کند و همین امر سبب شد، نفت که در پایان هفته هفدهم لیگ برتر اصلی‌ترین مدعی سقوط به لیگ دسته اول بود، در هفت بازی متوالی شکست نخورد و تا حد زیادی از منطقه قرمز جدول فاصله بگیرد.

یکی از مهم‌ترین اقدام‌های مالک باشگاه نفت نوین در ۲ ماه اخیر سر و سامان دادن به بدهی‌های مالیاتی این باشگاه بود. صبح امروز (یک شنبه)  مدارک مالیاتی مورد نیاز وزارت نفت و اداره کل ورزش و جوانان از سوی وکلای مالک نفت نوین تهران به هیئت  واگذاری این باشگاه تقدیم شد تا در آستانه به اتمام رسیدن فرصت ۲ ماهه، گام بلندی برای تحویل گرفتن مالکیت دائم باشگاه برداشته شود. از طرفی بخش قابل توجهی از بدهی ۵۵۰ میلیون تومانی این باشگاه به اداره کل ورزش و جوانان هم برای اجاره ورزشگاه تختی پرداخت شده است.

همچنین باشگاه نفت تاکنون حدود ۴۰ هزار دلار از مطالبات ایگور پراهیچ، مدافع کروات فصل گذشته خود را هم پرداخت کرده است تا برخلاف باشگاه پدیده مشهد که به دلیل شکایت این بازیکن در آستانه کسر امتیاز قرار گرفته است، از این موضوع فرار کند.

البته برای تسویه حساب با بازیکنان و مربیان سابق نفت تهران هم کمیته‌ای در این باشگاه تشکیل شده که قرار است پس از بررسی مدارک موجود به صورت قسطی مطالبات آن‌ها را پرداخت کند.

همچنین باشگاه نفت تاکنون حدود ۴۰ هزار دلار از مطالبات ایگور پراهیچ، مدافع کروات فصل گذشته خود را هم پرداخت کرده است تا برخلاف باشگاه پدیده مشهد که به دلیل شکایت این بازیکن در آستانه کسر امتیاز قرار گرفته است، از این موضوع فرار کند.

البته برای تسویه حساب با بازیکنان و مربیان سابق نفت تهران هم کمیته‌ای در این باشگاه تشکیل شده که قرار است پس از بررسی مدارک موجود به صورت قسطی مطالبات آن‌ها را پرداخت کند. وکیل علیرضا بیرانوند که در زمان مالکیت حمیدرضا جهانیان در باشگاه نفت برای دریافت مطالبات او به دادسرا شکایت کرده بود و حدود ۲۰ روز پیش حکم توقیف اموال باشگاه نفت را دریافت کرد تا از این طریق بتواند پس از ۲ سال مطالبات دروازه بان تیم ملی از این باشگاه را دریافت کند. برهمین اساس طبق مذاکراتی که مسئولان نفت نوین با مصطفی سلیمانی انجام داده اند قرار است به سرعت مطالبات بیرانوند پرداخت شود.

انتهای پیام/

چهار روز تا پایان فرصت ۲ ماهه مالک باشگاه نفت نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار