نشست هماهنگی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در رشت

نشست هماهنگی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت بزرگداشت روز شهدا امروز در استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی اصغر جمشید‌نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در نشست هماهنگی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که امروز در استانداری گیلان گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و نباید شهدا را تنها مختص به یک روز بدانیم.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت همیشگی است، افزود: ایثار اجتماعی از مقوله‌های مهمی است که امروزه باید مورد توجه همگی اقشار جامعه قرار بگیرد و نباید محدود به یک قشر خاص باشد.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان هم در این نشست با بیان اینکه برای این ایام ۲۲ برنامه استانی برنامه ریزی شده است، افزود: تجلیل خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین تجلیل از خانواده‌های ایثارگران اجتماعی، کاشت نهال به یاد ۸۰۰۰ شهید گیلان، پیاده روی خانوادگی، همایش نکوداشت شهدای قرآنی، جشنواره فرهنگی هنر ایثار و رونمایی از ۵ کتاب از جمله این برنامه‌ها است.

در ادامه هر یک از شرکت کنندگان راهکار‌های خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های ۲۲ اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا  ارائه کردند.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری نشست هماهنگی با محوریت بزرگداشت روز شهدا در رشت

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.