وجود 60 هزار نیروی بیکار در استان اردبیل

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: 60 هزار نیروی بیکار در استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،داود شایقی ،رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل امروز در آئین تجلیل از رسانه های فعال اردبیل در اقتصاد مقاومتی افزود: در قالی اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در طول سال های 95 و 96 بیشتر واحد های راکد استان فعال شده و منجر به تثبیت شغل و اشتغالزایی جدید شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت واحدهای تولیدی غیرفعال که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند هم مورد توجه قرار گرفت و بیشتر آنها وارد چرخه تولید شدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل 60 هزار نیروی بیکار وجود دارد افزود: نزدیک به 40 درصد این بیکاران دارای تحصیلات دانشگاهی هستند که امکان اشتغال آنها با اجرای طرح های اساسی قابل پیگیری است.

شایقی بااشاره به تعهد اشتغالزایی 20 هزار نیروی کار استان در سال 97 بیان کرد: برای تحقق این هدف دستگاه های ذی ربط استان در تلاش هستند.

وی بیان کرد: زمانی اقتصاد مقاومتی تحقق می یابد که با حمایت رسانه ها این سیاست و برنامه اقتصادی به بطن زندگی مردم رسوخ پیدا کند تا آنها در زندگی روزمره خود با اصلاح الگوی مصرف اثرات آن را لمس کنند .

انتهای پیام/ع

طرح های اقتصاد مقاومتی منجر به تثبیت شغل و اشتغالزایی جدید شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.