فرماندار سرخه خبر داد;

تهیه ۳۵ تن میوه برای شب عید در سرخه

فرماندار شهرستان سرخه گفت : 35 تن میوه از سوی ستاد تنظیم بازار شب عید بین مردم این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی مؤیدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با بیان اینکه پیش‌بینی تهیه ۳۵تن میوه برای شب عید در این شهرستان صورت گرفته است گفت : ۱۵ تن سیب و ۲۰ تن پرتقال برای توزیع و تنظیم بازار شب عید در سرخه در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از گرانی و عرضه محصولات باکیفیت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم و رویکردهای دولت در ایام پایانی سال است افزود : مردم نباید نگران کیفیت میوه تنظیم بازار باشند.

مویدی زاده با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در سرخه اجرایی می‌شود گفت : زمان عرضه میوه برای تأمین بازار عید نوروز بسیار مهم است لذا مسئولان تلاش می‌کنند تا میوه‌های موردنیاز مردم در زمان مناسب تهیه و در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد : فروشندگان و بازاریان باید با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب نسبت به جذب مسافران نورزی نیز اقدام کنند.

فرماندار سرخه تصریح کرد : خوشبختانه به دلیل شرایط آب و هوایی با محدودیت میوه مرغوب مواجه نیستیم و لذا مردم در شب عید میوه مرغوب و باکیفیتی را از ستاد تنظیم بازار تهیه خواهند کرد و در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام / ه

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در سرخه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار