لزوم انجام تمهیدات با توجه به بارش های پیش رو در استان

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم عزيز استان، توصیه می شود؛ جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی تمهیدات لازم را با توجه به بروز بارش ها در جو استان به کار گیرند.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  گفت: بررسی نقشه های هواشناسی، هوای استان طی امروز و فردا تحت تاثیر گذر موجی ناپایدار از جو منطقه، در بعضی ساعات همراه با وزش باد، بارندگی، گاهی اوقات رعدوبرق و احتمالاً رگبار تگرگ خواهد بود.

خسروی ادامه داد: بارش که از ظهر امروز تا اواخر وقت فردا (سه شنبه) و در نواحی شمالي و غربي استان نمود بیشتری دارد سبب آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالاً در برخی نقاط سيلاب های محلی و بالا آمدن آب رودخانه ها(بويژه در نواحي ياد شده) می گردد.

وی افزود: بارندگی علاوه بر ارتفاعات ممكن است در برخی نواحی سردسیر به شکل برف نیز مشاهده گردد از روز چهارشنبه تا پایان هفته، با تضعیف شرایط ناپایدار، رشد ابر، رگبارهای خفیف، موقت و مه صبحگاهی پدیده های مورد انتظار در پاره ای نقاط از سطح استان می باشند.

خسروی گفت:  نواحی شمالی (شهرستان های پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر و سنقر و کلیایی)  و نواحی غربی ( شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین، دالاهو، گیلان غرب و اسلام آباد) بیشترین فعالیت سامانه را در بر دارد.

وی ادامه داد: از ظهر امروز تا اواخر وقت فردا (سه شنبه) بیشترین فعالیت این موج بارشی در استان را داریم.

 مسئولان محترم دستگاه های اجرایی و مردم عزيز استان، توصیه می شود؛ جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی تمهیدات لازم را به کار گیرند.


انتهای پیام/ز

 

تاثیر گذر موجی ناپایدار از جو منطقه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار