گشایش نخستین نمایشگاه پوستر و کارتون در اردبیل

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از گشایش نمایشگاه پوستر و کارتون "آسیب های اجتماعی" در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،شفیع شفیعی، مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: نخستین نمایشگاه پوستر و کارتون با موضوع «آسیب های اجتماعی» در اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه پوستر و کارتون «آسیب های اجتماعی» با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی و حوزه هنری استان اردبیل، برگزار می شود.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد: این نمایشگاه، روز سه شنبه 8 اسفندماه 1396 ساعت 11 در محل گالری خانه فرهنگ و هنر دانشگاه محقق اردبیلی، با 29  اثر از 18 هنرمند طراح گرافیک و 11 اثر از 5 کارتونیست اردبیلی، در دانشگاه محقق اردبیلی، برگزار می شود.

وی افزود: محور این نمایشگاه هنری آسیب های اجتماعی است و هنرمندان شرکت کننده در موضوعاتی نظیر حجاب و عفاف، طلاق، محیط زیست، اعتیاد، عدم مطالعه و فضای مجازی و... دست به خلق اثر زدند که بررسی و شناسایی خصوصیات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و تلاش در جهت ارتقاء سطح شاخص های مذکور از طریق طراحی پوستر و کارتون، از جمله اهداف مهم این برنامه است.

انتهای پیام/ح

گشایش نمایشگاه با عنوان آسیب های اجتماعی در اردبیل

برچسب ها: نمایشگاه ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.