بارش برف و باران در برخی جاده‌های مازندران

پلیس راه مازندران اعلام کرد هم اکنون برخی جاده‌های استان برفی و بارانی است و رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و چالوس عادی و روان است.

وی افزود:هم اکنون در محور کرج – چالوس ارتفاعات دهانه شمالی بارش خفیف برف شاهد هستیم و در دیگر نقاط این جاده خشک و آسمان ابری است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آسمان مازندران در محدوده درون شهری، چالوس، نور و رامسر با بارش باران همراه است، گفت: در محور‌های برون شهری و کناره استان وضعیت جوی بارانی و سطح جاده لغزنده است که به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز و همراه داشتن تجهیزات زمستانی رانندگی کنند.

وی افزود: رفت و آمد انواع کامیون‌ها نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا در جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر، مازندران را به استان سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام /ر

 جاده‌های مازندران برفی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار