یک هزار و ۷۰۰ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس اعزام شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اعزام یک هزار و ۷۰۰ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به این که با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه توسط کمیته امداد ارائه خدمات مسکن به مددجویان است، تصریح کرد: از آغاز سال تا پایان آذر امسال ۸۱۸ انشعاب رایگان به مددجویان واگذار شده که ۳۸۹ مورد از این خدمات مربوط به مناطق محروم بوده است و امسال ۴۰۲ فقره انشعاب گاز، ۹۱ فقره انشعاب برق، 166 فقره انشعاب آب، به مددجویان واگذار شده است.
وی افزود : امسال در راستای تعمیق باورهای دینی مددجویان و ارتقای سطح فرهنگی آن‌ها، یک هزار و 657 مددجوی زیرپوشش این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند.
این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد : برنامه کمیته امداد اعزام 2 هزار و 500 مددجو به مشهد مقدس است که برنامه‌های کمیته امداد در این بخش تحقق 66 درصدی داشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه امسال یک هزار و 509 فرصت شغلی پایدار برای مددجویان ایجاد شده است، گفت: از این آمار 712 مورد تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق ولایت امداد و 39 شغل از محل پرداخت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده که از نظر تسهیلات پرداختی 77 درصد رشد داشته است.

صفری همچنین از ایجاد فرصت شغلی برای 152 مددجو از طریق کاریابی خبر داد و افزود : هدف از این اقدامات کاهش آسیب‌های اجتماعی بین مددجویان و افزایش نرم اشتغال در بین مددجویان است.


انتهای پیام /ک


ایجاد فرصت شغلی برای 152 مددجوی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.