نجات ۴۲ شهروند ساروی از حوادت آتش سوزی

۴۲ شهروند ساروی یک ماه گذشته از حوادت آتش سوزی نجات یافتند.

حسن کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از امداد رسانی به ۱۵۴ حادثه آتش سوزی در یک ماه گذشته خبر داد و گفت : ۴۲ شهروند از حوادث نجات یافتند.

وی با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی حریق و حوادث در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: ۶۸ مورد اطفای حریق و ۸۶ مورد امداد و نجات در عملیات انجام شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت : در این مدت ۱۷۸ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۰۰ مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حوادث فوتی در بر نداشت ومتاسفانه ۲۶ شهروند در اثر حوادث مصدوم شدند.

کلانتری گفت: در این مدت ۴۰ مورد به خارج از محدوده شهر است که ۱۵۰ مامور آتش نشان برای انجام این ماموریت‌ها اعزام شد.

وی افزود: بیشترین حوادث آتش سوزی ۲۴ مورد در اماکن مسکونی ۱۶ مورد در معابر و گذرگاه ها، ۱۰ مورد در خودرو‌ها، ۸ مورد در اماکن تجاری و مابقی در دیگر اماکن است.

کلانتری بیشترین علت حوادث آتش سوزی در این مدت را به ترتیب آتش سوزی ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی و بی احتیاطی در استفاده از وسایل الکتریکی و اتصالی برق، نشت گاز و وسایل گاز سوز بیان کرد.

وی از اطلاع رسانی به موقع شهروندان، از همه آنان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام کنند.

انتهای پیام/ر

نجات شهروندان ساروی از حوادت آتش سوزی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار