فواید شگفت انگیز «فرستادن صلوات» که تاکنون نمی دانستید

روایتی خواندنی از برکات فرستادن صلوات را مشاهده می کنید.

فواید شگفت انگیز «فرستادن صلوات» که تاکنون نمی دانستید به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از صلحا بر بالین بیماری آمد و او را در سکرات موت دید، پرسید که: تلخی جان کندن را چگونه می‌یابی؟ جواب داد که: کام جان خود را شیرین می‌یابم و هیچ تلخی در آن احساس نمی‌کنم.

آن صالح، در عجب ماند که موجب این چیست؟ شربتی که در مذاق خاص و عام تلخ است، در مذاق این بیمار، شیرین می‌آید.

آن بیمار گفت: از این در شگفت نمان، زیرا که به من رسیده بود که: رسول خدا صلی‌الله علیه و آله فرموده است: هرکه بسیار بر من صلوات فرستد، از تلخی جان کندن ایمن باشد.

و من مدتی است که شربت صلوات را می‌نوشم، لهذا اثر تلخی در جان خود نمی‌بینم و از این جهان، شیرین‌کام و نیکو سرانجام می‌روم.

منبع خبر:جهان نیوز

انتهای پیام/

روایتی خواندنی از برکات فرستادن صلوات

برچسب ها: احادیث ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده نا چیز
۰۰:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
روزی احتیاج به مقداری پول داشتم به یکی از نزدیکان مراجعه کردم برای قرض گرفتن با وجودی که داشت جواب رد داد درشهرستان بودم که هشت ساعت با تهران فاصله داشت تعدادی سهام از یک شرکت داشتم با خود گفتم به دفتر مرکزی شرکت بروم برگ سهام بگیرم وسهام را بفروشم بیشتر شب در را به تهران صلوات میفرستادم زمانی که به دفتر مرکزی شرکت رسیدم کارمند امور سهام شرکت گفت سهام را نفروش گرچه زمان گرفتن سود سهامت نیست ما با هماهنگی با بانک میکنیم اگر مانده حساب داشتیم سود سهامت را پرداخت می کنیم سود سهام خیلی بیشتر ازمبلغ مورد نیاز من بود سهام هم بعد از چند ماه چندین برابر شد من این راوخیلی توفیقات دیگر وحل دیگر مشکلات را برکت ذکر صلوات میدانم بر خاتم انبیا واولیاصلوات .... اللهم صلی الله محمد وآل محمد عحل فرج آل محمد ........تا روز ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
خدا حاجت همه رو بده
Iran (Islamic Republic of)
يزداني
۱۴:۵۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
به نام خدا اينجانب معجزه صلوات فرستادن را به كرات در زندگي ام