انهدام باند ۴ نفره سرقت در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهراز دستگیری یک باند ۴ نفره سرقت با ۱۶ فقره در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری فردی به عنوان مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به سرقت منزل و اماکن عمومی و خصوصی با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد که در عملیاتی غافلگیرانه همدست وی نیز دستگیر شد.

مرادی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به دو مالخر اموال سرقتی اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی از اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان، گفت:: در ادامه این عملیات، دو مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده نهایی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت :  شهروندان به رعایت هشدار‌های انتظامی و تجهیزخودرو، مغازه و منزل خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده از آنان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با هرگونه ناامنی و ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام /ر

انهدام سرقت در قائم شهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار