ارائه خدمات تخصصی به تولیدات دانش بنیان در اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: خدمات تخصصی به تولیدات دانش‌بنیان از طریق حمایت از توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان اردبیل ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،عبدالقیوم قلی‌پوری، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی پارک علم و فناوری استان ارائه خدمات تخصصی در شرکت‌های دانش‌بنیان است که برنامه‌ریزی شده خدمات تخصصی برای توسعه و پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود.

وی گفت: به منظور برقراری ارتباط سازمان یافته بین پارک علم و فناوری استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های هر دو نهاد تفاهم‌نامه‌ای امضا شد تا بتوانیم با تعامل و همکاری در زمینه رشد و توسعه پارک علم و فناوری گام برداریم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: همکاری در پروژه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی به واسطه بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود بین پارک علم و فناوری و نظام مهندسی ساختمان توسعه می‌یابد افزود: امروزه شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار است که باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

قلی‌پوری از ارتقای اخلاق حرفه‌ای و اشخاص حقیقی و حقوقی در فعالیت‌های تخصصی یک نیاز اساسی دانست و گفت: باید در این امر حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و علمی شرکت پارک علم و فناوری استان با دستگاه‌های اجرایی توسعه می‌یابد تا بتوانیم با تعامل و همکاری به اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

وی مدت تفاهم‌نامه پارک علم و فناوری استان و  سازمان نظام مهندسی را سه سال عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود بتوانیم در این مدت به دستاوردهای زیادی دست یابیم.

انتهای پیام/ح

امضای تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و نظامی مهندسی در اردبیل

 

برچسب ها: دانش بنیان ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.