آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در زنجان از پس فردا آغاز می شود

مدیرکل اوقاف و امو خیریه استان از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت‌الاسلام جنتی مدیرکل اوقاف و امو خیریه استان با اشاره به این که آزمون سرا سری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به میزبانی دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود گفت : در این آزمون بیش از سه هزار و ۸۰۰ از استان زنجان شرکت کردند.
وی افزود : ثبت‌نام کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.quranedu.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
به گفته حجت‌الاسلام جنتی این آزمون از ۱۰ اسفندماه تا ۱۷ در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.چ
مدیرکل اوقاف و امو خیریه استان در ادامه با اشاره به این که تقویت فعالیت‌های نهادهای قرآنی و تشویق جوانان به فعالیت‌های قرآنی از اهداف اصلی برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است خاطر نشان کرد : تربیت حافظان قرآنی رویکرد مهم و تاکییدی ما در این آزمون است.
وی گفت : آزمون سرا سری امسال در چهار رشته اصلی حفظ قرآن کریم شامل ۱۵ زیرمجموعه حفظ جزء ۳۰، جزء اول، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۲۵ جزء و کل قرآن کریم، حفظ سوره‌های منتخب، حفظ موضوعی ۱، ۲ و ۳، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم شامل سه رشته مفاهیم قرآن ۱ و ۲ و تدبر در قرآن، معارف اهل‌بیت(ع) شامل چهار رشته مفاهیم نهج‌البلاغه ۱ و ۲، مفاهیم صحیفه سجادیه، مفاهیم خطبه فدکیه و انس با قرآن کریم شامل یک رشته درک معنا و تدبر در قرآن برگزار می‌شود.


انتهای پیام / ک


زنجان میزبان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.