فعالیت تیم‌های کبدی خوزستان در لیگ برتر

رییس هیات کبدی خوزستان از ۳ تیم کبدی استان در لیگ برتر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  کامیار بهادری، رییس هیات کبدی خوزستان گفت: برای نخستین بار در تاریخ کبدی کشور 3 تیم از یک استان در لیگ برتر حضور دارند که این موضوع نشان از توجه این رشته در بین جوانان این استان است که صعود تیم کبدی رامهرمز به لیگ برتر موجب شد تا در فصل آینده سه تیم از خوزستان در بالاترین سطح مسابقات کشور حضور داشته باشند.

وی افزود: پیش از 2 تیم کبدی سران جنوب اهواز و چهار آذر اندیمشک در لیگ برتر حضور داشتند و در صورتی می توانیم در رقابت های لیگ برتر سال آینده موفق باشیم که در زمینه جذب حامی مالی قوی عمل کنیم در غیر این صورت هیچ سودی نصیب استان نمی شود.

رییس هیات کبدی خوزستان با اشاره به استعداد یابی در کبدی گفت: اولویت ما توجه به بخش آموزش و استعدادیابی است و سعی می کنیم با ارایه یک برنامه چند ساله به توسعه این رشته در سایر شهرستان های خوزستان کمک کنیم.

بهادری به برگزاری رقابت های لیگ برتر کبدی در سال آینده به صورت رفت و برگشت اشاره کرد و افزود:با توجه به اینکه رقابت های سال آینده به صورت حرفه ای برگزار می شود تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.

وی گفت: مسابقات لیگ دسته اول کبدی کشور 5 تا 7 اسفند برگزار شد که تیم کبدی رامهرمز نماینده خوزستان در این رقابت ها با غلبه بر حریفان خود به لیگ برتر صعود کرد. این مسابقات در 2 گروه سه و چهار تیمی برگزار شد که در گروه اول تیم رامهرمز با تهران، فلاورجان اصفهان هم گروه بود.

انتهای پیام/م

حضور 3 تیم کبدی خوزستان در لیگ برتر کشور

برچسب ها: کبدی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.