هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال؛

ذوب آهن پشت هیاهوی دربی به دنبال ۳ امتیاز در بوشهر/ برنامه پس لرزه‌های لیگ بعد از زلزله دربی

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال طی روز‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲ اسفند با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تحت الشعاع دربی 86 روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه هفته آینده برگزار می شود. تیم پرسپولیس در صورت پیروزی برابر استقلال رقیب دیرینه خود می تواند قهرمان زود هنگام لیگ برتر شود. 

پارس جنوبی جم- ذوب آهن /  ساعت 15

تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته برابر تراکتورسازی با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و با 38 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. 

شاگردان تارتار با برتری برابر ذوب آهن علاوه بر کسب 3 امتیاز این بازی می توانند نقش اساسی در قهرمانی سرخپوشان پایتخت ایفا کنند. 

این بازی قرار بود 2 ساعت زودتر از دربی پایتخت برگزار شود اما زمان دربی تغییر یافت و قهرمانی زود هنگام پرسپولیس به تعویق افتاد. 

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته در دقایق پایانی پیروزی با ارزشی برابر تیم فوتبال پدیده به دست آورد. این تیم اصفهانی با 41 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. 

شاگردان قلعه نویی با پرسپولیس صدرنشین اختلاف 16 امتیازی دارند و شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند. آنها برای کسب سهمیه آسیایی با سایر تیم ها رقابت می کنند تا فصل بعد هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. 

حمید بوحمدان و جلال امیدیان ( مربی) به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود برابر پارس جنوبی جم نیستند. 

حمید حاج ملک به همراه علی میرزا بیگی، رحیم حاجیلو و علیرضا حیدر پناه تیم داوری این بازی هستند و زاهد بحرینی هم ناظر این بازی است. 

تراکتورسازی- پیکان/  ساعت 15 

تیم فوتبال تراکتورسازی با هدایت ساغلام در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کردند. آنها هفته گذشته در خارج از خانه یک تساوی با ارزش بدست آوردند و با 29 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارند. 

تیم تراکتورسازی به برگزاری بازی در یک زمین بی طرف محکوم شده بود، اما این محرومیت دوباره تعلیق شد و بازی این تیم تبریزی برابر پیکان با حضور تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود. 

مهدی زاده و ایرانپوریان به علت محرومیت و عالیشاه و تهامی هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تراکتورسازی در این بازی نیستند و غیبت 4 بازیکن به دغدغه اصلی ساغلام سرمربی تراکتورسازی تبدیل شده است. 

به هر حال قرار است آغاسی و شیمه جایگزین 2 بازیکن محروم  در خط دفاعی تراکتورسازی  در بازی با پیکان شوند. 

در آن طرف ، تیم پیکان هفته گذشته در خارج از خانه برد پر گلی برابر گسترش فولاد بدست آورد. این تیم با 38 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. 

شاگردان جلالی باید این بازی را پیروز شوند تا همچنان در کورس مدعیان کسب سهمیه آسیایی باقی بمانند اما کار سختی در تبریز پیش رو دارند. 

شاهین ثاقبی بازیکن پیکان به علت مصدومیت نمی تواند تیم خود را در این بازی همراهی کند. 

یاسر همرنگ به همراه تورج عیوض محمدی، عسگر محمدی و کمیل غلامی تیم داوری این بازی هستند. بهرام مهر پیما هم ناظر این بازی است. 

سپاهان- گسترش فولاد/  ساعت 17:30

زرد پوشان اصفهانی با برد پر گل هفته گذشته برابر مشکی پوشان خراسان وضعیت خود را در جدول رده بندی تا حدودی بهبود بخشیدند. آنها از 24 بازی 24 امتیاز کسب کردند که این تعداد امتیاز برای تیمی که همواره جزء تیم های بالانشین بوده است یک ناکامی محسوب می شود. 

به هر حال شاگردان ابراهیم زاده قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر گسترش فولاد جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند. 

در آن طرف، تیم گسترش فولاد هفته گذشته شکست سنگینی برابر پیکان در ورزشگاه خانگی خود متحمل شدند. آنها قصد دارند شکست هفته قبل را جبران کنند اما کار سختی در ورزشگاه نقش جهان پیش رو دارند. 

حسن اکرمی به همراه حسن یوسفی، محسن سلطانی و حسین زیاری قضاوت این دیدار را برعهده دارند. یدالله جهانبازی هم ناظر بازی است. 

 پدیده _ سپید رود رشت / ساعت 15

تیم فوتبال پدیده با هدایت مهاجری تا هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر توانسته 7 برد ،8 برد ،9 باخت ،29 گل زده و 30 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

پدیده ای ها همچنین تا به اینجای رقابت ها با کسب 23 امتیاز ردده سیزدهم جدول را نیز از آن خود کردند.

بازیکنان تیم فوتبال پدیده در دیدار هفته گذشته با نتیجه یک بر 2 بازی را به ذوب آهن واگذار کردند و بدون شک شاگردان مهاجری به دنبال این هستند تا در هفته بیست و پنجم با دست پر میدان را ترک کنند.

شاگردان مهاجری در صورت برد مقابل سپید رود رشت می توانند تا 2 پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند و از طرفی آنها در صورت باخت جایگاه خود را تا 2 پله از دست می دهند.

در طرف مقابل تیم فوتبال سپید رود رشت با هدایت علی کریمی موفق شده در دیدار هفته گذشته برابر سایپا به برد دست پیدا کند و بدون شک سپید رودی ها با انگیزه بالا مقابل پدیده به میدان می روند تا در صورت کسب پیروزی جایگاه خود را تا 3 پله در جدول رقابت ها ارتقا دهند. اما در صورت باخت بازیکنان سپید رود برابر پدیده جایگاه این تیم یک پله در جدول سقوط می کند.

بازیکنان تیم فوتبال سپید رود تا هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر موفق شدند 6 برد ،5 مساوی،13 باخت ،22 گل زده و 32 گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

شاگردان علی کریمی همچنین توانستند تا به اینجای رقابت ها با 23 امتیاز رده چهاردهم جدول را بدست آورند.

سایپا _ فولاد خوزستان / ساعت 15:30

تیم فوتبال سایپا با هدایت علی دایی توانسته تا هفته بیست و چهارم لیگ برتر 10 برد ،8 مساوی،6 باخت،27 گل زده و 30 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان علی دایی تا به اینجای رقابت ها با کسب 38 امتیاز رده هفتم جدول را کسب کردند.

بازیکنان تیم فوتبال سایپا با باخت در هفته گذشته برابر سپید رود رشت به دنبال جبران و کسب 3 امتیاز مقابل فولاد خوزستان هستند تا در آن صورت بتوانند جایگاه خود را تا 4 پله در جدول ارتقا دهند اما در صورت باخت سایپا مقابل فولاد این تیم در جایگاه خود در جدول باقی خواهند ماند.

در آن سو فولادی ها تا به اینجای رقابت های لیگ برتر توانستند با کسب 38 امتیاز رده 6 جدول را از آن خود کنند.

شاگردان پورموسوی تا هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر موفق شدند 9 برد ،11 مساوی،4 باخت ،26 گل زده و 23 گل خورده را در کارنامه ثبت کنند.

بازیکنان تیم فولادخوزستان پس از باخت یک بر چهار مقابل استقلال تهران در هفته گذشته به دنبال این هستند تا برابر سایپا نتیجه بگیرند تا در آن صورت بتوانند جایگاه خود را تا 3 پله ارتقا دهند. در صورت باخت فولادی ها تا یک پله در جدول سقوط خواهند کرد.

صنعت نفت آبادان _ سیاه جامگان / ساعت 17:40

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شدند تا هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر 8 برد ،6 مساوی،10 باخت ،26 گل زده و 30 گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

شاگردان کمالوند همچنین تا به اینجای رقابت ها با کسب 30 امتیاز رده هشتم جدول را از آن خود کردند.

صنعت نفتی ها با تساوی یک بر یک در دیدار هفته گذشته به دنبال کسب برد برابر سیاه جامگان هستند و آنها در صورت برد مقابل حریف می توانند در جایگاه خود در جدول باقی بمانند و در صورت باخت این تیم جایگاهش را تا 2 پله از دست می دهد.

همچنین در طرف مقابل تیم فوتبال سیاه جامگان با هدایت عنایتی توانسته تا به اینجای رقابت ها 2 برد ،9 مساوی،13 باخت ،14 گل زده و 33 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

سیاه جامگانی ها همچنین با کسب 15 امتیاز رده شانردهم جدول را از آن خود کردند.

بازیکنان تیم فوتبال سیاه جامگان با باخت سنگین 5 بر صفر مقابل سپاهان بدون شک به دنبال برد و کسب 3 امتیاز برابر صنعت نفت آبادان هستند.

شاگردان عنایتی در صورت برد مقابل صنعت نفت تنها می توانند در جایگاه خود باقی بماند و این تیم در صورت باخت قعر نشین جدول رقابت ها می شود.

استقلال خوزستان- نفت نوین تهران/ ساعت 15:30

آبی پوشان اهوازی هفته گذشته برابر سرخپوشان پایتخت با نتیجه 1 بر صفر شکست خوردند. آنها در وضعیت بحرانی به سر می برند و با 20 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارند. 

شاگردان ویسی قصد دارند شکست هفته قبل را جبران کنند اما کار سختی برابر تیم متحول شده نفت نوین تهران دارند.

در آن طرف، تیم نفت نوین تهران هفته گذشته در دربی نفتی ها به تساوی دست یافت و با 24 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

هر 2 تیم به برد این بازی نیاز مبرم دارند و همین موضوع باعث می شود که شاهد یک بازی هجومی در ورزشگاه غدیر اهواز باشیم.

محمد نصرتی و ناصر فریاد شیران( مربی) از نفت تهران محرومان این بازی هستند. 

رضا عادل به همراه علیرضا ایلدروم، محمد رسول ذورقی و جواد رحیم زاده تیم داوری این بازی هستند و خداداد افشاریان هم ناظر بازی است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار