انتصاب مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری مازندران

سمیه قاسمی طوسی مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری مازندران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در آیین معارفه مدیر کل جدید امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: نیمی از جمعیت استان را زنان تشکیل می‌ دهند و استفاده از این ظرفیت برنامه جدی و پیش روی مسئولان به شمار می‌ رود.

وی یکی از نقش‌ های اثرگذار بانوان را کنترل شتاب آسیب‌ های اجتماعی در جامعه بیان کرد و افزود: زنان با تحکیم بنیان خانواده می‌ توانند در کاهش این شتاب تاثیر خود را داشته باشند.

اسلامی، از حضور بانوان در مسئولیت دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا‌های مازندران به عنوان بخش دیگری از نقش آفرینی این قشر در مسائل استان نام برد.

سمیه قاسمی طوسی مدیر کل جدید امور بانوان مازندران در این مراسم گفت: بانوان مازندران از ظرفیت‌ های خوبی برخوردار هستند که می‌ توان از آن برای ارتقا و رشد استان استفاده کرد.

وی افزود: رسیدن زنان استان به جایگاه‌ های مناسب و استفاده از ظرفیت‌ های آنان منوط به حرکت و تلاش از سوی خود این قشر است تا به مقصود مورد نظر برسند.

در پایان این مراسم سمیه قاسمی طوسی، تنها فرزند سردار شهید محمد حسن قاسمی طوسی با حکم استاندار مازندران به سمت مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران انتخاب شد.

سمیه قاسمی طوسی متولد ۱۳۵۷ دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی است.

پیش از این مریم جمشیدی به مدت بیش از چهارسال مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران بود.

انتهای پیام/ م

یک انتصاب جدید در استانداری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار