کمیته امداد نقش مهمی در کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت:کمیته امداد از طریق انفاق و کمک به محرومان و مستضعفان نقش مهمی در کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه دارد.

کمیته امداد نقش مهمی در کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح چهارشنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد از طریق انفاق و کمک به محرومان و مستضعفان نقش مهمی در کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به وجود آسیب‌ها و مشکلات در جامعه افزود: با توانمندسازی معیشت خانواده‌ها باید همه نهاد‌ها برای رفع این معضلات تلاش و چاره اندیشی کنند.

وی در ادامه سخنان خود آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی را برای همکاری و تعامل با کمیته امداد در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی و موضوع ترویج فرهنگ زکات در سطح جامعه اعلام داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر نیز در این نشست از نقش موثر اداره کل تبلیغات اسلامی در هدایت و مدیریت مبلغین در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ زکات تقدیر کرد.

لطفی با اشاره به ظرفیت بالای سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه فعالیت‌های قرآنی بر آمادگی کمیته امداد برای استفاده از این ظرفیت‌ها تاکید کرد و افزود: خانواده‌های تحت پوشش ما استعداد‌های قرآنی فراوانی دارند و سیاست ما این است که مباحث قرآنی را به‌عنوان فرهنگ عمومی بین خانواده‌های تحت پوشش ترویج دهیم.

حجت‌الاسلام سیدعلی اصغر رکنی رئیس اداره زکات اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز اظهار داشت: برگزاری نشست‌های هم اندیشی و تضارب افکار و استفاده از تجارب اقدامی مفید و مثبت است.

در پایان این نشست، لوح تقدیر اهدائی سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور به حجت‌الاسلام سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اهداء شد.

انتهای پیام/م

همه نهادها برای بهبود معیشت خانواده‌ها تلاش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.