معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ؛

از قرارداد ساخت 12 باب واحد آموزشی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرارداد ساخت 12 باب واحد آموزشی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب منعقد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: کار مرمت بسیاری از مدارس آسیب دیده سرپل ذهاب که از نوع تعمیری است به اتمام رسیده است.
وی اظهار کرد: همچنین در زمینه ساخت مدارس تخریبی نیز تلاش های خوبی صورت گرفته است.
معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش در ادامه هدف از سفر به شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب را ابلاغ پیام قدردانی مجموعه این وزارتخانه به فرهنگیان این شهرستان برای عملکرد مناسب آن ها جهت از سرگیری فعالیت های آموزشی در کم ترین زمان ممکن پس از وقوع زلزله مهیب 21 آبان عنوان کرد.
حکیم زاده گفت: فرهنگیان سرپل ذهاب با اینکه خود زلزله زده بودند اما تلاش بسیاری را متحمل شدند و در مدت زمان بسیار کوتاهی توانستند مدارس را بازگشایی کنند.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویکرد این وزارتخانه در خصوص ارزش دادن به کار فرهنگیان در نظر گرفتن امتیازاتی برای آن ها با یک برنامه ریزی جدید و بازنگری در برگه های امتیازبندی در حال تغییر است تا بخشی از زحمات فرهنگیان مورد تقدیر قرار گیرد.

انتهای پیام/پ

انعقاد قرار داد آموزشی در مناطق زلزله زده

 

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار