وزیر ارشاد دو حکم جدید صادر کرد/ مسئولیتی تازه برای مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدحسین محمدزاده را به عنوان عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب کرد.

مسئولیتی جدید برای مدیر شبکه قرآن و معارف سیمابه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد حسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما را به عنوان عضو شورای سیاستگذاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر محمدزاده

نظر به تجربه و دانش جنابعالی در حوزه فرهنگ و هنر دینی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منصوب می شوید.

امیدوارم با درایت و تدبیر دست اندرکاران برپایی این رویداد قرآنی، فرصتی برای تبیین خدمات اصحاب فرهنگ و هنر و دولت به ساحت قرآن کریم فراهم شود.

****

همچنین؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید ضیایی‌پرور را به عنوان مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منصوب کرد.

متن حکم سیدعباس صالحی خطاب به حمید ضیایی‌پرور به شرح زیر است:

«نظر به صلاحیت‌های علمی و تجربیات ارزنده جنابعالی بنا به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و پژوهشگران متخصص در حوزه رسانه، در زمینه انجام پژوهش‌های بنیادی، راهبردی و کاربردی در اجرای سیاست‌های دولت خدمتگزار و انجام سایر وظایف محوله موفق باشید.»

انتهای پیام/

حمید ضیایی‌پرور مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار