کشف ۴۳۸ هزار عدد انواع مواد محترقه در مازندران

۴۳۸ هزار عدد انواع مواد محترقه برای چهارشنبه آخر سال در مازندران کشف شد.

سرهنگ احمد رضا فغانی رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه چهارشنبه سوری که به عبارتی تبدیل به چهارشنبه سوزی شده است، گفت: در چهار شنبه آخر سال گروه‌های بسیاری از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دست به اقداماتی می‌زنند که بسیار خطرناک بوده و در مواردی زیاد غیر قابل جبران است.

وی از اجرای طرح‌ های ارتقای امنیت اجتماعی به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: در اجرای این طرح‌ ها ماموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به شناسایی و احد‌های صنفی عرضه مواد محترقه در استان شدند که در این راستا با هماهنگی مراجع قضائی این واحد‌ها پلمب شده و یا به متصدیان آن اخطار پلمب داده شد.

سرهنگ فغانی از کشف ۴۳۸ هزار و ۲۹۴ عدد انواع مواد محترقه در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد و گفت: عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران با اشاره به ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی هرگونه هیاهو، جنجال، حرکات غیر متعارف یا تعرض به افراد که موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی یا بازداشتن مردم از کسب و کار شود جرم محسوب می‌ شود، افزود: برابر با قانون با افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی در چهار شنبه آخر سال برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود از آنان خواست: احترام به حقوق همنوعان خود را فراموش نکنند و رفتار‌های پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه‌ای شادی و هیجان کاذب، حادثه‌ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم زده و یا کودکی از دیدن زیبایی‌ها محروم کنند.

انتهای پیام/ م

کشف مواد محترقه چهارشنبه آخر سال در مازندران

برچسب ها: حوادث ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار