مدیر حوزه علمیه یزد؛

با گناه نمی توان مردم را شاد کرد

مدیر حوزه علمیه یزد گفت: حرکتی که در جشنواره حرکت و برکت درشهرستان میبد انجام گرفت در شان مردمان دارالعباده و بخصوص مردم میبد نبود.

حجت الاسلام شمس مدیر حوزه علمیه یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: اقدامات صورت گرفته در جشنواره میبد در شان مردمان دارالعباده و بخصوص مردم میبد باقدمت ایمانی و سابقه تربیت علمایی بزرگی همچون موسس حوزه علمیه قم نبود.

حجت الاسلام محمد شمس با اشاره به حرکتی که در جشنواره حرکت و برکت در شهرستان میبد انجام گرفت گفت: اینکه جشنواره ای همراه با ساز و حضور مردان باشد مشکل ایجاد می کند و این کار در شان مردمان دارالعباده و بخصوص مردم میبد باقدمت ایمانی و سابقه تربیت علمایی بزرگی همچون موسس حوزه علمیه قم نبود.

مدیر حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه نشاط با گناه ایجاد نمی شود افزود: دین با شادی اسلامی هیچ مشکلی ندارد و مردم را بسیار به شاد زیستن تشویق می کند ولی باید توجه کرد که با گناه نمی توان مردم را شاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: حرکت امام جمعه شهرستان میبد خود اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و کار بسیار شایسته ای است که متاسفانه این قضیه در جامعه امروز کم رنگ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس ادامه داد: ما باید به حداقل های امر به معروف و نهی از منکر که قلبی باشد پایبند باشیم آن زمان هم تاثیرات مثبتی در پی خواهد داشت و فرد می تواند با ترک مجلس گناه این فریضه الهی را به نحو احسنت اجرا کند.

انتهای پیام/ی

کم رنگ شد فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز

برچسب ها: جشنواره ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار