پلیس امارات ادعای قتل عمدی سری دیوی را رد کرد

سری دیوی هنرپیشه مطرح بالیوود، 4 روز قبل بر اثر خفگی در وان حمامی در دبی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سری دیوی هنرپیشه مطرح بالیوود، 4 روز قبل بر اثر خفگی در وان حمامی در دبی جان خود را از دست داد.

او در سال 1963 میلادی (1340 شمسی) در مدرس هند به دنیا آمد و از معدود هنرمندان هندی است که به جهت اعمال خیریه مورد تحسین مردم قرار داشت.

پلیس امارات ماجرای قتل عمدی سری دیوی را رد کرد

این بازیگر بالیوودی، در فیلم های زیادی ایفای نقش کرد که مهمترین آن ملکه مارها بود. وی بارها در سینمای بالیوود جایزه بهترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل زن را از آن خود کرد.

گرایش سری دیوی به یکی از احزاب سیاسی در هند شبهاتی را در مورد مرگ وی به وجود آورد. سری دیوی زمان مرگ در کشور امارات و در دبی حضور داشت و به شکل مشکوکی در وان حمام درگذشت.

پلیس امارات ماجرای قتل عمدی سری دیوی را رد کرد

پلیس امارات در تحقیقات اولیه، مرگ وی در وان حمام را تصادفی و طبیعی اعلام کرد؛ اما برخی معتقدند سری دیوی در سن 54 سالگی در نهایت سلامت جسمانی بوده است و احتمال قتل عمدی وجود دارد.

پلیس امارات ماجرای قتل عمدی سری دیوی را رد کرد

همسر سری دیوی (بانی کاپور) از جمله مظنونین این حادثه محسوب می شود و برخی معتقدند او روز قبل از دبی خارج شده و دوباره در روز حادثه در محل حضور یافته است. بانی کاپور در این باره می گوید: من متوجه این موضوع نشدم و او بدون کوچکترین سر و صدا جان خود را از دست داد و پیش از آن هیچ علامتی از مشکل قلبی در او وجود نداشت.

پلیس امارات ماجرای قتل عمدی سری دیوی را رد کرد

تا به این لحظه دادستان دبی مرگ تصادفی و طبیعی این هنرپیشه مطرح هند را تایید کرده و از سوی اماراتی ها، حمله قلبی دلیل اصلی مرگ این بازیگر عنوان شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
خدا رحمتش کنه روحش شاد
آخرین اخبار