رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق؛

زورخانه حق بافق در انتظار یاری مسئولان

رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق گفت:زورخانه حق بافق به همت جوان ورزشکار بافقی و کمک مسوولان با پیشرفت فیزیکی 80درصد بزودی در این شهرستان تکمیل می شود

زورخانه حق بافق در انتظار یاری مسئولانرییس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: زورخانه حق بافق به همت جوان ورزشکار بافقی و کمک مسوولان با پیشرفت فیزیکی 80درصد بزودی در این شهرستان تکمیل می شود.

عزیزالله عباسیان با اشاره به اینکه با کمک جوان ورزشکار بافقی ابوالفضل صباغیان و کمک مسوولان این زورخانه در منطقه قلعه بافق با پشرفت فیزیکی 80درصد در حال تکمیل است گفت: تا کنون باکمک مسئولان بیش از 20میلیون تومان هزینه شده است و حدود 15میلیون تومان دیگر برای تکمیل این زورخانه نیاز است.

رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای بافق افزود:این مکان ششمین زورخانه در این شهرستان است و برای تکمیل آن نیازمند یاری مسوولان هستیم و مابقی زورخانه های این شهرستان تکمیل هستند.

وی با اشاره به اینکه منطقه قلعه یک مکانی محروم است و نیاز به انجام اقدامات فرهنگی دارد تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار، این زورخانه تا دوماه آینده تکمیل می شود.

جوان ورزشکار بافقی که اقدام به ساخت این مکان کرده است نیز بیان داشت: با توجه به نیاز مبرم جوانان قلعه و علاقمندی به ورزش باستانی آنان تصمیم گرفتم این آب انبار را به زورخانه تبدیل کنم.

ابوالفضل صباغیان خاطر نشان کرد: با تکمیل این مجموعه بیش از 80درصد جوانان قلعه در آیین های ورزش باستانی در این زورخانه شرکت می کنند.

وی همچنین از خیران و علاقه مندان به ورزش باستانی و مسئولان خواست برای تکمیل این زورخانه به یاری وی بشتابند و از همراهی فرمانداری بافق، شهرداری و اداره ورزش و جوانان بافق هم تشکر کرد.

انتهای پیام/ ی

تکمیل زورخانه حق بافق در آینده نزدیک

برچسب ها: کشتی ، ورزش پهلوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.