توقف سوداگران مرگ در ایستگاه پلیس

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 8 سوداگر مرگ به همراه 100 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و حشیش در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان و ماموران انتظامی شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، از انتقال 2 محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان مطلع شده و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پليس مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضائی طی 2 عملیات منسجم و ضربتی 8 سوداگر مرگ را که در حال جابجایی 100 کیلوگرم موادمخدر بودند را به دام انداختند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از 3 دستگاه خودروی توقیف شده، 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بودند، کشف و ضبط گردید.

ای مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

انتهای پیام/گ

بار مواد مخدر به بن بست پلیس رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.