رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي لرستانخ بر داد؛

دستگیری سارق مسلح حرفه‌ای سابقه‌دار در خرم‌آباد

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان از دستگیری یک سارق مسلح حرفه‌ای سابقه‌دار در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  احمدرضا احمدیان، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان گفت: در اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری شخصی متخلف با همدستی چند نفر، با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار ماموران امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی لرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های مجرب پلیس امنیت با انجام کار‌های اطلاعاتی دریافتند فرد متخلف مبادرت به سرقت با سلاح سرد و گرم در سطح شهرستان و استان‌های همجوار کرده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان بیان داشت: در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه سارق حرفه‌ای در مخفیگاهش دستگیر و دو قبضه سلاح کمری و تعدادی فشنگ و پوکه، مقداری مواد مشکوک به تریاک و ابزار تخریب و باز کردن قفل‌ها، اسپری، حلقه، انگشتر و گوشی همراه، دوربین عکاسی و تعدادی کارت عابر بانک، ساعت مچی، مبلغ ۷ هزار و ۱۱۸ ریال واحد عربستان، ۵۰۰ دینار عراق، مبلغ ۹ میلیون و ۹۷ هزار تومان وجه نقد، دو عدد فلش و یک عدد سیم کارت ایرانسل کشف و یک دستگاه خودرو پراید که برابر اطلاعات واصله متهم از آنان جهت اقدامات مجرمانه استفاده کرده بود توقیف شد.

احمدیان عنوان کرد: سارق در بازجویی‌های بعمل آمده به سه فقره سرقت، نزاع و ضرب و جرح در خرم‌آباد و اصفهان در سال‌هال ۹۱ و ۹۵ و ۹۶ اعتراف کرد.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش در جهت دستگیری هم‌دستان سارق مسلح ادامه دارد، بیان داشت: سارق حرفه‌ای با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/د

سارق مسلح حرفه‌ای سابقه‌دار در خرم‌آباد دستگير شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.