آزادسازی 9 هکتار از زمین های صنعتی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: 9 هکتار از زمین های صنعتی راکد و بلااستفاده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل آزاد سازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی نظری شیخ احمد ،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: در حال حاضر با پیگیری های بعمل آمده 9 هکتار از زمین های صنعتی راکد و بلااستفاده در شهرک ها و نواحی صنعتی آزاد سازی شده و پس از طی مراحل قانونی به سرمایه گذاران واقعی واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی در اردبیل گفت: احداث نواحی صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته از سیاست های دولت است و در راستای تحقق آن چهار ناحیه صنعتی جدید در استان احداث می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل  افزود: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل برای جلوگیری از راکد ماندن زمین های واگذار شده برای واحدهای صنعتی طی چند مرحله اخطار و یا مهلت به طرفین قرارداد اقدام قانونی را با طرح موضوع در هیات های داوری، زمین های مربوطه را فسخ و استرداد می کند.

وی گفت: راکد و بلااستفاده ماندن زمین صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی اجحاف در حق سرمایه گذاران و مولدان اشتغال می باشد.

نظری شیخ احمد اظهار کرد: در حال حاضر با پیگیری های بعمل آمده 9 هکتار از زمین های صنعتی راکد و بلااستفاده در شهرک ها و نواحی صنعتی آزاد سازی شده و پس از طی مراحل قانونی به سرمایه گذاران واقعی واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

احداث شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.