توفیقی: هیچ پرونده‌ای در فیفا نداریم

پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان پایتخت هیچ پرونده‌ای در فیفا ندارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد بلیت‌ فروشی دربی ۸۶ گفت: شرکت حامى ٢ باشگاه استقلال و پرسپولیس بحث بلیت فروشى را در دستور کار داشته و قرار شد برخى بلیت‌ها در بانک و برخى به صورت کاغذى فروخته شود، اما تا آنجایی که اطلاع دارم به دلیل اینکه خیلی دیر تونل‌ها را باز کرده بودند نتوانستند این کار را انجام دهند. امیدوارم از بازی‌های بعدی بلیت فروشی به صورت الکترونیکی خواهد شد.

او در مورد حاضر نشدن افتخارى در ورزشگاه آزادى بیان کرد:افتخاری در هتل بود و به ورزشگاه مى آیند.

توفیقى در پاسخ به این سوال که آیا از سال آینده تمهیداتی در نظر گرفت می‌شود که نسبت ۹۰ به  ۱۰ مهمان و میزبان رعایت شود یا خیر گفت: قوانین که باید رعایت شود، اما به دلیل اینکه یک استادیوم آزادی بیشتر نداریم، به همین خاطر چنین اتفاقاتى رخ مى دهد. بدون شک اگر ٢ استادیوم داشتیم می توانستیم این کار را انجام دهیم.

توفیقی در مورد اینکه آیا در مورد بحث پرونده‌هایی که در فیفا است با اینفانتینیو دیدار مى کنند یا خیر افزود: هیچ پرونده‌ای در فیفا نداریم. موضوع عربستان هم ملی است و حتی رئیس‌جمهور و همه با او صحبت کرده و موضوع کاملا روشن است. اینفانتینیو نیز اعتقاد دارد که حق ایران است که بازی در کشورما برگزار شود و همین طور حق کشور‌های دیگر و فرقى نمى کند.

توفیقی درباره وضعیت پادوانى گفت: خداروشکر خوب است. فیلم او را حتما در تلگرام باشگاه استقلال دیده‌اید و امیدوارم که حال او روز به روز بهتر می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات توفیقی درباره بازی استقلال و اینفانتینیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار