هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال؛

بدهکاران در اهواز به مصاف هم می‌روند/جادوی جادوگر با پدیده کامل می‌شود

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز «جمعه» با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

بدهکاران در اهواز به مصاف هم می‌روند/جادوی جادوگر با پدیده کامل می‌شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز «جمعه» با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین مسابقه تیم های سایپا و فولادخوزستان به مصاف یکدیگر می روند.

سپاهان- گسترش فولاد/ ساعت 15:30

زرد پوشان اصفهانی با پیروزی پر گل هفته گذشته برابر مشکی پوشان خراسان وضعیت خود را در جدول رده بندی تا حدودی بهبود بخشیدند. آن‌ها از ۲۴ بازی ۲۴ امتیاز کسب کردند که این تعداد امتیاز برای تیمی که همواره جزء تیم‌های بالانشین بوده است یک ناکامی محسوب می‌شود.

شاگردان ابراهیم زاده قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر گسترش فولاد جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

تیم گسترش فولاد هفته گذشته شکست سنگینی برابر پیکان در ورزشگاه خانگی خود متحمل شدند. آن‌ها قصد دارند شکست هفته قبل را جبران کنند، اما کار سختی در ورزشگاه نقش جهان پیش رو دارند.

حسن اکرمی به همراه حسن یوسفی، محسن سلطانی و حسین زیاری قضاوت این دیدار را برعهده دارند. یدالله جهانبازی هم ناظر بازی است.

پدیده _سپید رود رشت /جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال پدیده با هدایت مهاجری تا هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر توانسته ۸ برد،۹ باخت،۲۹ گل زده و ۳۰ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

پدیده ای‌ها تا به اینجای رقابت‌ها با کسب ۲۳ امتیاز رده سیزدهم جدول را نیز از آن خود کردند.

بازیکنان تیم فوتبال پدیده در دیدار هفته گذشته با نتیجه ۲ بر یک بازی را به ذوب آهن واگذار کردند و بدون شک شاگردان مهاجری به دنبال این هستند تا در هفته بیست و پنجم با دست پر میدان را ترک کنند.

شاگردان مهاجری در صورت پیروزی مقابل سپید رود رشت می‌توانند تا ۲ پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند و در صورت باخت جایگاه خود را از دست می‌دهند.

تیم فوتبال سپید رود رشت با هدایت علی کریمی موفق شده در دیدار هفته گذشته برابر سایپا به پیروزی دست پیدا کند. سپید رودی‌ها با انگیزه بالا مقابل پدیده به میدان می‌روند تا در صورت کسب پیروزی جایگاه خود را تا ۳ پله در جدول رقابت‌ها ارتقا دهند. اما در صورت باخت بازیکنان سپید رود برابر پدیده جایگاه این تیم یک پله در جدول سقوط می‌کند.

بازیکنان تیم فوتبال سپید رود تا هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند ۶ برد،۵ مساوی،۱۳ باخت،۲۲ گل زده و ۳۲ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

شاگردان علی کریمی همچنین توانستند تا به اینجای رقابت‌ها با ۲۳ امتیاز رده چهاردهم جدول را بدست آورند.

سایپا _ فولاد خوزستان /جمعه ساعت ۱۵:۳۰

تیم فوتبال سایپا با هدایت علی دایی توانسته تا هفته بیست و چهارم لیگ برتر ۱۰ برد،۸ مساوی،۶ باخت،۲۷ گل زده و ۳۰ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان علی دایی تا به اینجای رقابت‌ها با کسب ۳۸ امتیاز رده هفتم جدول را کسب کردند.

بازیکنان تیم فوتبال سایپا با باخت در هفته گذشته برابر سپید رود رشت به دنبال جبران و کسب ۳ امتیاز مقابل فولاد خوزستان هستند تا بتوانند جایگاه خود را تا ۴ پله در جدول ارتقا دهند، اما در صورت باخت سایپا مقابل فولاد این تیم در جایگاه خود در جدول باقی خواهند ماند.

فولادی‌ها تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر توانستند ۳۸ امتیاز را از آن خود کنند.

شاگردان پورموسوی تا هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند ۹ برد،۱۱ مساوی،۴ باخت،۲۶ گل زده و ۲۳ گل خورده را در کارنامه ثبت کنند.

بازیکنان تیم فولادخوزستان پس از باخت چهار بر یک مقابل استقلال تهران در هفته گذشته به دنبال این هستند تا برابر سایپا نتیجه بگیرند تا در آن صورت بتوانند جایگاه خود را تا ۳ پله ارتقا دهند. در صورت باخت فولادی‌ها یک پله در جدول سقوط خواهند کرد.

صنعت نفت آبادان _مشکی پوشان /جمعه ساعت ۱۷:۴۰

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شدند تا هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر ۸ برد،۶ مساوی،۱۰ باخت،۲۶ گل زده و ۳۰ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

شاگردان کمالوند تا به اینجای رقابت‌ها با کسب ۳۰ امتیاز رده هشتم جدول را از آن خود کردند.

صنعت نفتی‌ها با تساوی یک - یک در دیدار هفته گذشته به دنبال کسب پیروزی برابر مشکی پوشان هستند و آن‌ها در صورت برد مقابل حریف می‌توانند در جایگاه خود در جدول باقی بمانند و در صورت باخت این تیم جایگاهش را تا ۲ پله از دست می‌دهد.

همچنین در طرف مقابل تیم فوتبال مشکی پوشان با هدایت عنایتی توانست تا به اینجای رقابت‌ها ۲ برد،۹ مساوی،۱۳ باخت،۱۴ گل زده و ۳۳ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

سیاه جامگانی‌ها همچنین با کسب ۱۵ امتیاز رده شانردهم جدول را از آن خود کردند.

بازیکنان تیم فوتبال سیاه جامگان با باخت سنگین ۵ بر صفر مقابل سپاهان به دنبال پیروزی و کسب ۳ امتیاز برابر صنعت نفت آبادان هستند.

استقلال خوزستان- نفت نوین تهران/شنبه ساعت ۱۵:۳۰

آبی پوشان اهوازی هفته گذشته برابر سرخپوشان پایتخت با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. آن‌ها در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و با ۲۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارند.

شاگردان ویسی قصد دارند شکست هفته قبل را جبران کنند، اما کار سختی برابر تیم متحول شده نفت نوین تهران دارند.

تیم نفت نوین تهران هفته گذشته در دربی نفتی‌ها به تساوی دست یافت و با ۲۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

هر ۲ تیم به پیروزی این بازی نیاز مبرم دارند و همین موضوع باعث می‌شود که شاهد یک بازی هجومی در ورزشگاه غدیر اهواز باشیم.

محمد نصرتی و ناصر فریاد شیران (مربی) از نفت تهران محرومان این بازی هستند.

رضا عادل به همراه علیرضا ایلدروم، محمد رسول ذورقی و جواد رحیم زاده تیم داوری این بازی هستند و خداداد افشاریان هم ناظر بازی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار