پیروزی تیم هندبال سنگ آهن بافق برابر مس کرمان

در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در هفته سیزدهم، تیم سنگ آهن بافق در یک بازی سخت و حساس در خارج از خانه خود با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ از سد تیم مس کرمان گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از سری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در هفته سیزدهم تیم هندبال سنگ آهن بافق در یک بازی سخت و حساس در خارج از خانه خود با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ از سد تیم مس کرمان گذشت.

در نیمه نخست این دیدار، تیم مس کرمان با انسجام بیشتری وارد زمین شد و اختلاف امتیازات را به عدد ۶ رساند و اینجا بودکه  تیم میهمان با بکارگیری تمام تلاش خود توانست اختلاف امتیازات را کم کند و با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ نیمه اول را به پایان برساند.

در نیمه دوم این دیدار این تیم سنگ آهن بافق بود که با انسجام بیشتری وارد زمین شد و توانست امتیازات را به خوبی دشت کند.

در دقایق پایانی این نیمه سخت و دشوار تیم میزبان در برابر حریف سرسختش حرفی برای گفتن نداشت و ۲ امتیاز برد این بازی را به تیم میهمان واگذار کرد.

مهدی منصوریان مربی تیم هندبال سنگ آهن بافق در حاشیه این دیدار بازی را بسیار سخت و دشوار عنوان کردو گفت: علی الرغم مصدومیت بسیاری از بازیکنان و فشار‌هایی که بر روی آن‌ها بود بازیکنان در این بازی از جان خود مایه گذاشتند و با تمام درد‌ها و فشارهایشان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

منصوریان در پایان از تمامی بافقی‌ها برای حمایت از تیم در آخرین بازی سرنوشت ساز برای کسب مقام سوم دعوت کرد تا با حضور پرشور خود باعث دلگرمی تیم در بازی خانگی خود شوند.

تیم هندبال سنگ آهن بافق با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و هفته آینده؛ ۱۷ اسفندماه میزبان تیم سپاهان برای یک بازی سرنوشت ساز است.

انتهای پیام/ غ

بردشیرین تیم هندبال سنگ آهن بافق برابر مس کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار