لزوم انتقال ارزش های دینی به نسل جوان

امام جمعه آبادان گفت :در انتقال ارزش های دینی و اخلاقی به نسل های دیگر کوتاهی کردیم و باید این خطا را جبران کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با اشاره به لزوم انتقال ارزش های دینی به نسل جوان گفت:‏اگر این کار را نکنیم سندی مانند سند ۲۰۳۰ را برای ما تدوین و نگرش دینی را از نظام آموزشی حذف می کنند پس همه باید به اموزش و پرورش کمک کنند چرا که در اینده دچار بحران فرهنگی میشویم.

وی با بیان اینکه کارگران در همه صحنه ها حاضر هستند افزود: از مسولان پالایشگاه میخواهیم مشکلات مسکن کارگران را حل کنند.

خطیب جمعه آبادان همچنین با اشاره به‏ مناسبت روز ۱۵ اسفند گفت:همه باید به محیط زیستمان توجه کنیم و در این روز یک گونه درخت خوب بکاریم تا بخشی از الودگی ها را از بین ببرد؛در واقع میتوانیم ‏بجای سبزه عید ، بذری را در محیط زیست بکاریم.

ابراهیمی پور اشاره ای نیز به هنجار شکنی ها توسط توطئه های امریکا کرد و افزود: انتظار داریم با آنان که در شب شهادت حضرت فاطمه در تهران آشوب به پا کردند و ‌باعث ناامنی شدند برخورد جدی شود .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با اشاره به ویژگی های یک مسئول کارآمد گفت: ‏اگر در جایی مسئولی با بی تفاوتی نسبت به پیشرفت های انقلاب گرهی را از مشکلات مردم باز نکند و مردم را نا امید کند ان مسئول خائن است.

خطیب جمعه آبادان ‏یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری را مقابله با اشرافی گری عنوان کرد و افزود:اگر سرعت پیشرفت های ما کند است مسولان ما کم کارند و ‏برای مسولان نظام زشت و ناپسند است که تاکنون نتوانسته اند فرمان ۸ ماده ای رهبر را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه ‏همه مسولان باید از مردم عذرخواهی کنند گفت: ‏قوه قضاییه باید به شدت با مسولانی که اموال نامشروع بدست آورده اند برخورد جدی کنند و از نمایندگان مجلس میخواهیم طرحی را که در دستور کار دارند تا اخر ادامه دهند و برخورد جدی با مسولان خاطی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/د

آشنایی قشر جوان با آموزه های دینی

برچسب ها: نمازجمعه ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.