توجه ویژه مسئولان لرستان به مشکلات جامعه کارگری بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: مسئولان ارشد لرستان به مشکلات جامعه کارگری بروجرد توجه ویژه کند و برای رفع آن‌ها اقدام عملی و جهادی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد درخطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد افزود: کارگران قشر زحمت کشی هستند که در دروان دفاع مقدس خوش درخشیدند و از تمامیت ارضی این مرز و بوم دفاع کردند.

وی اظهارکرد: مسئولان نباید به مطالبات کارگران سامان کاشی، نساجی، کاشی جم و شهرداری بروجرد بی تفاوت نباشند.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: مسئولان باید وضع معیشتی کارگران جامعه را درک کنند ودرجهت برطرف کردن مشکلات و معضلات اقتصادی این قشر از جامعه اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به سالروز وفات مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اضافه کرد: مادران و همسران شهدا در پاسداری از آرمان‌های انقلاب و ولایت نقش کلیدی دارند.

وی ادامه داد: جامعه باید قدردان صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا باشد و به حرمت خون شهیدان آن‌ها را تکریم و تجلیل کنیم که فردای قیامت شرمنده خون شهدا نباشیم.

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: شهدای مدافع حرم وامنیت کشور در دامان مادران بزرگواری پرورش یافته اند که درمواقع خطر از جان و مال خود گذشتند تا این کشور آسیب نبیند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری افزود: کمیته امداد خدمات شایانی به انقلاب و محرومان جامعه ارائه کرد و بزرگترین سهم اشتغال را در کشور را به عهده دارد.

وی افزود: کمیته امداد یادگار امام راحل و به عنوان یک نهاد حمایتی درعرصه خدمت رسانی به محرومان موفق عمل کرده است.

خطیب نمازجمعه بروجرد گفت: درآستانه سال نو ملت نوع دوست ایران اسلامی با شرکت در جشن احسان و نیکوکاری محرومان و مستضعفان را یاری کنند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل با ارائه یک پیش نویس به شورای امنیت قصد دارند ایران را متهم به ارسال موشک به یمن کنند، اظهارکرد: با این اقدام دورغین امریکا و انگلیس قصد دارند ایران را تحت فشار قرار داده و تهدید کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه از تروریست‌ها و عربستان سعودی چند سالی است که ملت مظلوم وبی دفاع یمن را به خاک و خون می‌کشند.

وی اضافه کرد: امریکا وهم پیمانانش با حمایت آشکار از تروریست‌ها و گرو‌های تکفیری قصد نا امن کردن منطقه را دارد.

انتهای پیام/م

مسئولان لرستان به مشکلات جامعه کارگری بروجرد توجه ویژه کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.