برگزاری دومین جشنواره مد و لباس فجر در شیراز

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری دومین جشنواره مد و لباس فجر در شیراز خبر داد.

مهدی رنجبر معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: این جشنواره همزمان با هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر ١٣ تا ١٧ اسفند در شیراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی، معرفی الگو‌ها و سبک‌های اصیل و نوین اسلامی و ملّی در پوشش و سبک زندگی که هویت و اصالت خود را از نماد‌های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی گرفته است.

رنجبر با بیان اینکه جشنواره مد و لباس در ۶ بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود، اظهار کرد: (مسابقه زنده طراحی لباس) و علمی، دانشگاهی است.

وی افزود: بخش غیر رقابتی شامل صنعت و فناوری‌های نوین (نمایش و نشست و کارگاه‌های علمی)، سازمان‌ها - انجمن ها- تشکل‌های مرتبط و موسسات هنری مد و لباس (دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های دولتی فعال، موسسات وانجمن‌های هنری، برگزارکنندگان رویداد‌های مد و لباس)، اقوام و عرضه محصولات کاربردی اسلامی ایرانی است.

دومین جشنواره مد و لباس فجر فارس با همکاری بنیاد ملی مد ولباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس و موسسه فرهنگی هنری نیکان شهرراز همزمان با سراسر کشور در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

شیراز میزبان جشنواره مد و لباس فجر استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.