مسابقات کورس اسبدوانی در بافق برگزار شد

به مناسبت یادبود شهید محیط بان علی اکبرقنبری زاده، مسابقات کورس اسبدوانی با حضور ۱۰ اسب از استان یزد و بافق در پیست جدید سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس هیت سوارکاری بافق گفت: مسابقه کورس اسبدوانی بافق به یاد شهید محیط بان علی اکبر قنبری زاده و با حضور سوارکاران و اسب‌های برتر استان در محل پیست جدید شهرستان برگزار شد.

سیدجلیل هاشمی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۲ گروه برگزارشد تصریح کرد:در گروه نخست اسب‌های کم امتیاز و مبتدی و گروه دوم اسب‌های پر امتیاز که تعدادی از آنان در شهرستان گنبد کاووس کورس داده بودند، حضور داشتند.

وی بیان داشت:در مجموع ۱۰ راس اسب که سوارکاران آن‌ها از استان یزد و این شهرستان بودند باهم به رقابت پرداختند.

هاشمی به تشریح مقام‌های برتر این دوره از مسابقات پرداخت و خاطرنشان کرد:در گروه نخست اسب المیرا؛ با مالکیت حاج یوسف فتوحی و سوارکار حسین سنجیده بر سکوی قهرمانی ایستاد، اسب یوزجییتا؛ با مالکیت رجبعلی دهقانزاده و سوارکار افشین سالمی به مقام دوم دست یافت و اسب یوزدلفین؛ با مالکیت رضا نصیری و سوارکار امیر حسین کریمی بر سکوی سومی ایستاد.

وی افزود:در گروه دوم مقام نخست به اسب پریزمتیک با مالکیت سیدعلی گلزاری و سوارکار سمیر محمدی رسید و اسب ترکمن استوری از باشگاه گلسا پوش و سوارکار رضا علایی در جایگاه دوم قرار گرفت.

گفتنی است:در پایان از نفرات برتر هر گروه با اهدا حکم و مدال تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ص

برگزاری مسابقات کورس اسبدوانی در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار