دغدغه های معیشتی باید دغدغه مسئولان باشد

خطیب جمعه بیرجند گفت: مردم از دولت انتظار رونق تولید و اشتغال و ارزانی کالاها را دارند و دغدغه های معیشتی باید دغدغه مسئولان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  حجت الاسلام مختاری خطیب جمعه بیرجند امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : مردم از دولت انتظار رونق تولید و اشتغال و ارزانی کالاها را دارند و مسئولان هم باید با اقدام و عمل جدی، در مسیر اقتصاد مقاومتی این مشکلات را بر طرف کنند.


وی با بیان اینکه مردم از قوای سه گانه،مقابله جدی با فساد و بی عدالتی را می خواهند.افزود : امروز مهمترین درد جامعه، فساد و تبعیض است و خوشبختانه مجلس شورای اسلامی هم طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را در دست بررسی دارد.


خطیب موقت نماز جمعه بیرجند گفت : امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان اینکه امروز باید دغدغه دولت مدیریت فضای مجازی باشد گفت: از دولت و مسئولان تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر شبکه ملی ارتباطات را راه‌اندازی و فضای مجازی را مدیریت کنند.


حجت الاسلام مختاری همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی افزود : یکسان سازی،اصلاح و اعمال عادلانه قوانین منابع طبیعی را خواستار شد .

وی از مسئولان و به ویژه مردم خواست در آستانه عید،اقشار ضعیف و کم درآمد را فراموش نکنند و با کمک های نقدی و غیر نقدی،دل این افراد را شاد کنند.

خطیب موقت نماز جمعه بیرجند افزود:رسیدگی به این مسایل و دغدغه های معیشتی باید دغدغه مسئولان هم باشد نه اینکه تحت باج خواهی و تاثیر عده ای سیاست زده، سراغ مسایل حاشیه ای بروند که دردی از مردم را درمان نمی کند.
انتهای پیام/ک

مقابله با فساد و تبعیض، خواسته مردم از قوای سه گانه

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار