خادم در بیانیه جدید خواستار راهکار مسابقه ندادن با رژیم صهیونیستی شد

رسول خادم پس از استعفاء از ریاست فدارسیون کشتی بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،متن بیانیه رسول خادم به شرح زیر می باشد:

ضمن تشکر از محبت همه اعضای عزیز و محترم خانواده بزرگ کشتی ایران نسبت به این حقیر، به عنوان عضو كوچك این خانواده پرافتخار، تقاضا دارم در کنار کشتی بمانید و لحظه ای آن را رها نكنید. كشتی باندازه كافی تنها است.

حکایت من هم داستان خسته شدن و تسلیم شدن نیست.

بگذریم...

نكته دیگر اینكه، در این چند روز، در مواجه با برخی از اظهار نظرهای مقامات محترم وابسته به نهادهای سیاسی و بعضا ً نظامی درباره صحبت های اعلام شده از سوی بنده، درباره رقابت ورزشكاران ایرانی با نمایندگان رژیم صهیونیستی، بسیار متعجب شدم. این عزیزان یا واقعاً متوجه موضوع نمی شوند و یا خود را به ندانستن می زنندبنده هیچ مرجعیت و مسئولیتی در قبال اینكه ورزشكاران ایرانی با چه كشوری مسابقه بدهند یا ندهند،نداشته و ندارم.......اینگونه موضوعات مراجع خود را دارد.

تمام سخن من به عزیزانی كه نام "رژیم صهیونیستی" آنها را بیاد خط قرمز نظام سیاسی می اندازد این است كه، اگر به آنچه می گویید به عنوان یك اصل در مواضع نظام سیاسی كشور اعتقاد دارید، به شهید مصطفی چمران و سردار قاسم سلیمانی تاسی نمایید، سلاح بردارید و پیشاپیش ورزشكاران ملی پوش حركت كنید. نه اینكه قهرمانان ملی را سپر بلای خود قرار دهید.

شما می توانید رسما و با صدای بلند مواضع نظام سیاسی ایران را در ارتباط با عدم انجام مسابقه با حریفان رژیم صهیونیستی به كمیته بین المللی المپیك اعلام كنید و در این مسیر از توان دیپلماتیك خود نیز استفاده نمایید. مطمئناً اگر به اهمیت كسب افتخارات ملی از سوی قهرمانان ملی كشور، اعتقاد داشته باشید، می توانید كمیته بین المللی المپیك را در تعاملات دیپلماتیك خود از فضای یكطرفه امروز كه متاثر از لابی آمریكا و رژیم اشغالگر قدس علیه این سیاست ایران است، به تعادلی مناسبتر برسانید، تا ضمن حفظ خط قرمز مورد نظرتان، قهرمانان ملی مان نیز بتوانند از هجمه محرومیت های سنگین و تعلیق ها در امان باشند و یا شاید به راهكارهای جدید دیگری نیز برسید. لازمه ایجاد این فضای متعادل برای تیم های ورزشی ما در كمیته بین المللی المپیك این است كه دستگاه دیپلماسی جلو حركت كند و قهرمانان ملی در سایه حمایت دستگاه دیپلماسی و در هماهنگی كامل با انها پشت سر.

حال ما قهرمان ملی را منفعلانه و مظلومانه جلو می فرستیم، بدون هیچ حمایت دیپلماتیكی. بعد مجبور می شویم بر خلاف ادعایمان از ورزشكار بخواهیم پیش از مواجه با رژیم صهیونیستی، ببازد و یا مریض شود آیا این مسئله از موضوع برجام پیچیده تر است؟ آیا مسئله هسته ای را كارشناسان امور هسته ای ما دنبال كردند؟ یا قدرترین تیمهای دیپلماسی مان؟

در حال حاضر مناسبات سیاسی حاكم بر كمیته بین المللی المپیك فرق كرده و قدرت سیاسی غالب بر این نهاد بین المللی، آمریكایی- رژیم اشغالگر قدس است، به همین دلیل محرومیت ها و جرائم سنگین شده و عملاً كمیته بین المللی المپیك افتاده دنبال ایران،دیگر بازی زودتر بباز یا مریض شو جواب نمی دهد.

هر چه سریعتر شورای امنیت ملی باید دستگاه دیپلماسی را مسئول پیگیری موضوع مواضع نظام سیاسی ایران در كمیته بین المللی كند. دستگاه دیپلماسی هم باید با تشكیل تیم های مجرب هم از مواضع سیاسی ایران در ورزش دفاع كند و هم با تعاملات خود فشارهای سیاسی طرف مقابل را تعدیل كند. بگونه ای كه قهرمان ملی كمترین آسیب را متحمل شود.

بدیهی است تیم دیپلماسی به هر نتیجه ای برسد قهرمانان ملی همان را اجرا خواهند كرد.
هیچ راهی جز این نداریم.

اما متاسفانه گویا قهرمانان ملی و اهمیت افتخاراتی كه برای مردم ایران كسب می كنند، برای رجال مسئول یك نوع سرگرمی اجتماعی است، كه بود و نبود آن چندان هم فرقی نمی كند.از اینروست كه به راحتی قهرمان ملی را بدون هیچ حمایتی به میدان جنگ می فرستیم.

قهرمان ملی در واقع پیاده نظامیست كه هیچ پشت و پناهی ندارد. این بسیار ناجوانمردانه است كه بویژه در شرایط موجود و اوج گیری مناسبات آمریكایی- رژیم اشغالگر قدس در کمیته بین المللی المپیک، از قهرمانان ملی مان بخواهیم بار این مسئولیت را به تنهایی بر دوش بكشند. چطور وقتی شما مسئول هستید و باید موضوع را از كمیته بین المللی المپیك دنبال كنید، خود را كنار كشیده اید؟می دانید این گم بودن شما چه معنایی دارد؟ یعنی حسن رحیمی ، سعید عبدولی، كمیل قاسمی، حسن یزدانی، علی گرایی، حسین نوری و... پس از مواجه شدن با قرعه رژیم صهیونیستی، با توجه به حساسیت ها و محرومیت های جدید، باید بپذیرد که خودش محروم شود(محرومیتی كه حتی می تواند مادام العمر باشد) . مربی اش هم محروم شود، كشتی ایران تعلیق شود، افكار عمومی داخل و خارج كشور بعضاً او را ترسو، بزدل و مزدور بخوانند، و تا تاریخ پابرجاست، حركت او را عامل محرومیت كشتی ایران معرفی كنند و از همه جالب تر اینكه، در زمان تحلیل موضوع، شما هم در کنار سایرین می ایستید و قهرمانان ملی، مربیان و فدراسیون های آنها را، متهم به بی عرضگی می کنید که نتوانسته اند مدیریت كنند تا ما به رژیم صهیونیستی نخوریم.

رجال محترم، نمی دانم متوجه اید چه می گویم یا نه؟ ما هشت مسابقه جهانی از تیرماه تا انتهای مهرماه سال ٩٧ داریم كه در تمامی آن مسابقات، تیم های كشتی رژیم صهیونیستی که بعضاً از دیگر کشورها به استخدام درآمده اند، كامل تر از همیشه شركت می كنند.

قهرمانان ملی مان در تمامی تنگناهای اقتصادی و اجتماعی جامعه ، مایه غرور، امید و نشاط اجتماعی هستند. دقت كنید، دانشمندان هسته ای بر روی چشمان ما جای دارند. اما عامه مردم ما با آنها زندگی نمی كنند. با شما رجال سیاسی هم زندگی نمی كنند. اما با حسن یزدانی كه بچه روستاست و بعد از قهرمان المپیك شدنش هم در همان روستا ، در همان خانه و در كنار همان مردم روستایی زندگی می كند، و منزلش را به خیابانهای الف ، ب و جیم نیاورده ، زندگی میكنند.

جامعه امروز ما بیش از همیشه به قهرمانان ملی اش نیاز دارد.شما باید برای حفظ این قهرمانان ملی برای مردم كشورمان بجنگید، نه اینقدر بی تفاوت و بی ارزش با چنین سرمایه های اجتماعی بزرگی برخورد كنید.

من به عنوان یك مربی، چگونه بپذیرم در حالیكه مسئولین مستقیم این موضوع ، خود را كاملاً كنار كشیده اند، به قهرمان ملی مردمم بگویم "باید ببازی به شما میگویم، شما هم باید به میدان بیایید و اگر قرار به باختن است با هم ببازیم."

بی تفاوتی شما نسبت به جایگاه قهرمانان ملی و ناراستی در رفتار و گفتارتان که هم شعار عدم مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را به عنوان خط قرمز و پیام انقلاب سر می دهید و هم پشت سر ، تلاش می کنید ورزشکاران ایرانی از طریق گواهی پزشکی و یا به حریف قبلی باختن، بگونه ای تدبیر کنند که کسی متوجه عدم رویارویی آنها، با رژیم صهیونیستی نشود، آدمی را به این نتیجه می رساند كه، شما به آنچه می گویید اعتقاد ندارید.

شما با بی تفاوتی و عدم حمایت از قهرمانان ملی این ملت، هدفی را دنبال می كنید كه دشمنان سرزمین ما خواستار آن هستند.
باید که ز داغم خبری داشته باشد
هر مرد که با خود جگری داشته باشد
حالم چو دلیری است كه از بخت بد خویش
در لشكر دشمن پسری داشته باشد

انتهای پیام/

بیانیه رسول خادم پس از استعفاء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
پهلوانی یا همان قهرمانی تنها به خاک مالیدن پشت حریف نیست، خیلی از قهرمان تاریخ حتی پشت یکنفر را هم به خاک نمالیدن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر خادم قهرمان بزرگ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
سلام و درود بر آقای خادم
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۹:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
الان دیگه وقت تغییر سیاسته... قبلا با مواجهه نشدن به دنیا میگفتیم که اینها ظالم و غاصب هستن اما الان با توجه به قوانینی که در کمیته بین المللی تصویب کردن در واقع خودمون رو تحقیر میکنیم و تحریم.
باید به قوانین بین المللی احترام بگذاریم و باهاشون در میدون مسابقه وارد جنگ بشیم.
اگر الان نجگیدیم چطور میخوایم در جنگ واقعی باهاشون مقابله کنیم ؟؟
-
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
باید چونه این جنایتکاران اسراییلی را به خاک بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۱۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
نبایست با کشتی گرفته با کشتی گیران اسرائیلی؛ عملا این رژیم جعلی را به رسمیت بشناسیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
با کشتی نگرفتنمان کاری نکنیم که پرچم رژیم غاصب بالا برود طوری کشتی بگیریم هم کمر کشتی گیر غاصب را ابه زمین بزنیم و هم در جهان پرچم عزتمند مان را با لا ببریم با یک تیر دو نشان بزنیم زنده باد خادم زنده باد ایران و پرچم ایران همیشه سرافراز باد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
مطمئن باشید کشتی نگرفتن ما با رژیم صهیونیستی برای اونا درناکتر از این حرفهاست؛ مگه جلز و ولز کردن اونا و آمریکائیها رو در«فیلا» نمیبینید
Germany
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شرفتان.
باید که ز داغم خبری داشته باشد
هر مرد که با خود جگری داشته باشد
حالم چو دلیری است كه از بخت بد خویش
در لشكر دشمن پسری داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
راست میگوید کمی جدی باشیدبه این مسئله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
ما صد ها سال شهید دادیم تا از چنگ و ظلم اسرائیل و ارباب انش آمریکا و انگلیس رها شده یم ما نمی تونیم از ظلم های که به این مملکت کردن و خون شهدا فراموش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر آقای خادم عزیزم این بزرگ مرد با غیرتمون..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
با سلام و درود بر پوریای ولی زمان شما با این حرفها و منشها برای ابد در ذهن ها ماندگار شدین ...سلام و درود بر مردان مرد کشور عزیزم ایران بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
بزرگ مردکشتی ایران رسول خادم
Iran (Islamic Republic of)
B S
۰۲:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
اگه یکی دو بار پوز کشتی گیر اسرائیلی رو رو تشک کشتی به خاک بمالن خودشون قرعه رو جوری میندازن که به ایران نخورن... خیلی راحت این مشکل هم حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
موضوع بزرگتر از این حرفهاست؛ لطفا سخنان آقای خادم رو دوباره بخون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
اینکار با دیپلماسی جواب نمیده. این قانون تصویب شد. البته کشورهای اسلامی رای منفی دادن ولی چون بقیه کشورها تو مجمع جهانی المپیک رای مثبت دادن، متاسفانه تصویب شد. بعدشم مسابقه ندادن از اولش هم اشتباه بود. باید جوری این جنایتکاران رو تو وسط مسابقه بزنن ...، که لااقل دلمون یه کمی خنک بشه. آخ چه حالی میده این رذل ها رو بزنیم نابود کنیم. بعدشم اونایی که میگن حتی شده برای همیشه محروم بشن، باید مسابقه ندن هیچی نمیدونن، یعنی این کشتی گیرها باید تمام آینده اشون به خاطر یه سری جنایکاران اشغالگر آدم کش که هنرشون شهید کردن بچه های کوچک فلسطین هستش، نابود بشه؟ کشتی ورزش اول و عشق ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
خادم افتخار کشتی کشوراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر اسراعیل.
ورزشکاران ما که در مقابل اسراییل بازی نمیکنند دولت بابت این امر که بنظرم وظیفشون هست همجوره تشویقی چه از لحاظ مادی و خیلی موارد دیگر کم نمیگزاره .
لطفاطوری حرف نزنید که این ورزشکاران هستن که دارن فقط قربانی میشوند با کلی پاداش .
مردم جامعه هم دارن به خاطر حفظ همین خطوط قرمز دچار سختی های فرIوانی میشوند و اعتراضی هم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر خادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
نبایست فدراسیون کشتی اینطوری در فشار قرار بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود وصد درود برپهلوان غیور سرزمین ایران خادم عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
کشتی ما از بهترین هاست و باید به اوج خود برسد و این حقش است مطرح شه
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۳:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
با کشتی نگرفتن فقط اون نامرد ها سود میکنن مدال میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
کشتی گرفتن ایرانیها با اونها یعنی به رسمیت شناختن عملی رژیم اسرائیل توسط ایران؛؛ که این موضوع از هر مدالی برای اونها مهمتره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
دیپلمات های ایرانی باید اعلام کنند چون ایران، اسراییل را به رسمیت نمی شناسد در نتیجه مسابقه با آن خلاف اصول ایران می باشد؛ چگونه ورزشکاران ایران با ورزشکارانی مسابقه دهند که کشورغاصب آنها را کشورمان به رسمیت نمی شناسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
وقتی یه نفر میشه همه کاره ی کشتی واسه ملت تعیین تکلیف میکنه!!! جناب خادم مگه شما این قانون رو تصویب کردی که حالا لغوش کنی؟! ما اسراییل رو به رسمیت نمی شناسیم که بخوایم باهاش بازی کنیم.ما واسه اعتقادمون جون میدیم , مدال و محرومیت که چیزی نیست!
Germany
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
خدا اسراییل را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر قهرمانان ایران
Iran (Islamic Republic of)
پ
۲۲:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باید روی این صهیونیست ها رو کم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
باید با دیپلماسی روی آمریکا و اسرائیل رو کم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
پهلوون سلام افرین به غیرتت
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۲۱:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
آقای خادم راهکار چگونگی مسابقه ندادن با رژیم غاصب صهیونیستی را شما باید پیدا کنید
Iran (Islamic Republic of)
پناهی
۰۷:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
دوست عزیزم حیدری جان اینو متوجه باشید که اقا رسول رئیس فدراسیون و سرمربی کشتی هستند و تصمیم گیری در این مورد به عهده ایشان نیست وهمچنین حل این موضوع هم در ید اختیار ایشان نیست.دستگاه دیپلماسی باید مجوز مسابقه ندادن با رژیم غاصب صهیونیستی رو بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
آقای حیدری ، متن صحبت های آقای خادم رو کامل نخوندی، ایشون یک راهکار درست و محکم ارائه دادهو گفته:«هر چه سریعتر شورای امنیت ملی باید دستگاه دیپلماسی را مسئول پیگیری موضوع مواضع نظام سیاسی ایران در كمیته بین المللی كند. دستگاه دیپلماسی هم باید با تشكیل تیم های مجرب هم از مواضع سیاسی ایران در ورزش دفاع كند و هم باتعاملات خود فشارهای سیاسی طرف مقابل را تعدیل كندبگونه ای كه قهرمان ملی كمترین آسیب را متحمل شود.»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
زنده باد غیرت ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
غ
۲۰:۵۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
آقای خادم واقعا آدم با ارزشی است مرد واقعا مرد درجه یک است حرفهایش عالیست وپخته هیچ رفتار احساسی حتی زمانی هم که کشتی می گرفت نداشت خدا نگهدتر این مرد نازنین وخوب باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
آفرین بر شما آقای خادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
همه باید به این قضیه اعتراض کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
افرین جوانمرد باید ،موضع ایران و ایرانی را همه جا و همه وقت فریاد بزنید.
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باشه خادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
متاسفم برایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
سرافراز باشی دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
امیرحمزه
۱۸:۴۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر غیرت رسول خادم ما محتاج حق گویی هستیم
شهامت و دلاوریت را می ستاییم

اگر مرد هستند راه کار عملی ارائه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
دیپلمات های ایرانی باید اعلام کنند چون ایران، اسراییل را به رسمیت نمی شناسد در نتیجه مسابقه با آن خلاف اصول ایران می باشد؛ چگونه ورزشکاران ایران با ورزشکارانی مسابقه دهند که کشورغاصب آنها را کشورمان به رسمیت نمی شناسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
شده محروم بشیم با غاصبان عرگز مسابقه نمیدهیم احسن رسول شجاع و دلاور ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
جای تاسفه واقعا چی میشه گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شما اقای خادم و این افکار روشنتان
Iran (Islamic Republic of)
امیرخان
۱۶:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر غیرت و شرف بزرگ مرد کشتی ایران و تحلیل بجا ومنطقی اش!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۰۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
کشتی ورزش خوبی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باید اسرایل در زمین ورزشی شکست داد نه اینکه از مسابقه دادن ما فرار میکنیم که صورت خوبی در خارج از کشور ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
مسابقه دادن با نماینده رژیم کودک کش یعنی به رسمیت شناختن اوست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
تحلیلت اشتباهه؛ اتفاقا در خارج از کشور این حرکت ایران رو بیشتر می پسندند؛ و کشتی نگرفتن مارو شجاعانه میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باید اسرایل در زمین ورزشی شکست داد نه اینکه از مسابقه دادن ما فرار میکنیم که صورت خوبی در خارج از کشور ندارد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
همه میدونن جایگاه کشتی ایران در جهان بسیار بالاست؛ و کشتی ندادن با رژیم صهیونیستی ؛علاوه بر به رسمیت نشناختن این رژیم و توجه بیشتر مردم دنیا به این مسئله؛ باعث خاری اسرائیلیها هم میشود
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر هميشه قهرمان خادم يك ايراني اصيل مانند جهان پهلوان تختي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
اقا درست میگن اقای خادم پس دیپلماسی به چه کار میاد برین محکم وایسین بگین ما چون این رژیم رو قبول نداریم طوری برنامه ریزی کنید که ما به اونا نخوریم کشور ما یکی از پایه های کشتی در جهانه
Iran (Islamic Republic of)
حسینی ازطارم آببر
۱۴:۳۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
-- سلام برخستیگی ناپذیرت خانواده کشتی که درزمان مسابقات جهانی والمپیک باشماهم خوشحال وهم غمگین شدیم که چه حقی های راضایع کردن ...
--حاج رسول خادم که به حق فرزند بزرگ این مرزبوم است وخواهدبود وهمشیه مانندتختی جاویدان اخلاق ماندگاردردل ایران وایرانی
-- سردارکشتی ایران درنوع مدافع این سرزمین واعتزازپرچم سه رنگ مقدس درجلوی رژیم های صهیونسیتی وایادیان ودیگران خم فرودنیاورد
Iran (Islamic Republic of)
حسینی ازطارم آببر09122426498
۱۴:۳۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
-- سلام برخستیگی ناپذیرت خانواده کشتی که درزمان مسابقات جهانی والمپیک باشماهم خوشحال وهم غمگین شدیم که چه حقی های راضایع کردن ...
--حاج رسول خادم که به حق فرزند بزرگ این مرزبوم است وخواهدبود وهمشیه مانندتختی جاویدان اخلاق ماندگاردردل ایران وایرانی
-- سردارکشتی ایران درنوع مدافع این سرزمین واعتزازپرچم سه رنگ مقدس درجلوی رژیم های صهیونسیتی وایادیان ودیگران خم فرودنیاورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
ورزش چه ربطی به سیاست داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
تحرکات بدنی ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین تحرکات ما
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
والا منکه نفهمیدم شما فهمیدی به منم بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
واقعا که ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شرف پهلوان ملی ما رسول خادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
اگر کشتی بالذات خوب است پس خوب است چه کشتی بگیریم چه نگیریم ،
و اگر برد و باخت هیجان آن را بیشترمی کند چه بهتر از پذیرفتن ریسک افتادن قرعه
با این رژیم یا نیفتادن آن .

وقتی میگویم دل خوشیتان فقط خدا باشد برای این موقع هاست .


و علی الله نصر المؤمنین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
ما رژیم اسراییل را به رسمیت نمی شناسیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
آفرین ، امیدوارم که مسولین دیپلماسی زودتر اقدام کنند و تیم های ورزشی را تنها نگذارند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر خادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
اسراییل همیشه بازنده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
اسراییل همیشه بازنده است
-
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر خادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
دروود بر خادم عزیز واقعا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
احمدی از کرمانشاه
۱۳:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شرف جناب رسول خادم . کاملا درسته. مسئولان باید یک راهکار مناسبی برای این مورد در نظر بگیرند که ورزشکاران هم اون راه رو دنبال کنند. دوره‌ی «مریض شو» و « زودتر بباز» تموم شده. آخه چقدر بیمار نمایی؟! به نظر من اتفاقا باید حق ورزشکاران رژیم صهیونسیتی رو در میادین ورزشی کف دستشون گذاشت تا اینجوری حداقل در یک میدان پیروز شیم. آخه مسابقه ندادن نمیشه که.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
فقط خدا کنه مادرشهیدحرمی چیزی ازش شکایت نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا کمکمون کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
متأسفم برا این حرفی که زدید ... خدا همه رو هدایت کنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۰۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درسته . باید یک راه کار مجکم و بی دغدغه ترسیم شود . ورزشکار ماه ها و هفته ها زحمت می کشد تمرین می کند در سرما و گرما و کم کاستی ها و ... و در آخر هم بخاطر افراد ورزشکار رژیمی جعلی و کودک کش محروم می شود . البته درسته که این نوعی اعتراض به اشغالگری رژیم صهیونیستی است اما چرا باید ورزشکار قربانی بشود ؟؟؟ . یک تصمیم و برنامه مشخص و مدون برای این کار اعتراضی روشن بشود .
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۳:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
آقا درست گفته دیگه تروخدا مسئولین ی فکری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باید به جنگشون بریم با پهلوانی نابودشون کنیم ....اون موقع سرمون رو بالا بگیریم و بخندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
نابودی اسراییل نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
شجاعانه با کشی گیران صهیونیستی کشتی بگیرید و کمرشان را به زمین بزنید اینکه با ورزشکاران حالا این رژیم مسابقه نگزاریم چیزی را عوض نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۱۲:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
دمت گرم پهلوان، حرف اخرت را اول زدی و مثل یک پلوان واقعی رو حرفت ایستاده ای، شیر مادرت حلات باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر روح آریایی آقای خادم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۰۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
گل گفتی آقای خادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
زنده با ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر تو که بسیار واضح و روشن و منطقی از کشتی و سایر ورزشکارانی که عمر و جوانی خود رامیگذرازند صادقانه دفاع میکنی
Germany
فرهاد
۱۱:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود به شرفت خادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر قهرمانان کشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
دمش گرم
بالاخره باید تکلیف مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
ممممممممممممممررررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگ ببببببررررررررر اااااااااااسسسسسسسرررررررراااااااااااااییییییییییللللللللللل
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
قطعا همینه
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۱۱:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
آفرین به رسول خادم و این همه تحلیل درستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر آقای خادم قهرمان بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر این قهرمان بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۱:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود به تو ای پهلوان. تو با این اظهار نظرت به نه تنها به تاریخ کشتی بلکه به تاریخ ایران پیوستی و در ردیف تختی قرار گرفتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
سلام
حرف درستی زده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
مگه اسراییل هم کشوره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
ما نباید اسراییل را جدی بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا اسراییل را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا دشمنان ایران اسلامی را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
بهترین راه مسابقه دادن وجنگیدن وشکست دادن است.نه مسابقه ندادن وعقب رفتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
بهترین راه مسابقه دادن وجنگیدن وشکست دادن است.نه مسابقه ندادن وعقب رفتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
ایول داری اقای خادم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر رسول خادم. باید ورزش از سیاست جدا شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
ما که حاضر نیستیم در ورزش آنها را شکست بدهیم در جنگ رو در رو چه می کنیم .باید در هر ضمینه آنها را شکست بدهیم فرقی برای ما نباید داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باسلام. درود برشما پهلوان خدا نگهدارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باسلام. درود برشما پهلوان خدا نگهدارت
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۰:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
دست مریزاد.این قهرمان و پهلوان حرف دل ما مردم را می زند. چرا یک پروتکل جامع طراحی نمیشود که بر اساس آن کل سیاستهای ورزشی ما در مقابل رژیم خبیث و کودک کش اعمال گردد؟ زنده باد خادم
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۰:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
کشتی مال ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
واقعا آقای خادم مرد هستن ...زنده باشی پهلوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر این بینش خادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
ما مردم کرمانشاه حامی رسول خادم هستیم درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
ما مردم کرمانشاه حامی رسول خادم هستیم درود بر شرفت
۱۲
آخرین اخبار