مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه؛

رشد ۱۲ درصدی صادرات از گمرکات و بازارچه مرزی استان کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۱۲ صادرات خروجی از گمرکات و بازارچه مرزی استان خبر داد.

رشد ۱۲ درصدی صادرات  از گمرکات و بازارچه مرزی استانبه گزارش  گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در ۱۱ ماهه امسال یک میلیارد و ۵۹۸ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۱۹ دلار کالا به وزن سه میلیون و ۷۱۲ هزار و ۹۵۸ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شده است.
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش رشد ۱۲ درصدی داشته است.
حیدری افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۲۰۳ درصد و از لحاظ وزنی ۱۳۱ درصد رشد داشته است.
این مسئول گفت: گمرک بازارچه مرزی سومار در صادرات خروجی به کشورعراق رتبه نخست را در بین گمرکات استان کرمانشاه طی ۱۱ ماهه امسال به خود اختصاص داده است.
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: در این مدت صادرات خروجی از گمرک پرویزخان نیز ۵۰۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۳۵ دلار به وزن یک میلیون و ۳۸۱ هزار و ۹۲۵ تن است که از این لحاظ در جایگاه دوم در بین گمرکات استان قرار دارد.
وی افزود: صادرات خروجی از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله نیز ۲۷۵ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۷۸۲ دلار کالا به وزن ۷۴۹ هزار و ۵۹۹ تن است که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۹۴ درصد افزایش داشته است.
حیدری ادامه داد: طی ۱۱ ماهه امسال میزان صادرات خروجی از گمرک خسروی ۷۷ میلیون و ۷۱ هزار و ۵۶۴ دلار کالا به وزن ۳۰۴ هزار و ۱۳۶ تن است.

 
انتهای پیام/پ
 

صادرات از مرزها و بازارچه های استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.