برای نخستین بار؛

تولید بیش از ۶۲۰ هزار تن شکر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: برای نخستین بارشاهد تولید میزان بیش از ۶۲۰ هزار تن شکر توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  نسیم صادقی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بیان داشت: میزان تولید شکر در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امسال از سطح قابل برداشت ۶۲ هزار هکتاری٬ به حدود 620 تا 630 هزار تن شکر خواهد رسید و تولید حدود 620 تا 630 هزار تن شکر، رکوردی در تولید شکر به حساب می‌آید.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تصریح کرد: واحدهای 7 گانه شرکت توسعه نیشکر امسال موفق شدند به ظرفیت اسمی خود که حدود ۱۰ تن شکر در هکتار است، برسند که این میزان٬ رقم قابل توجهی در استانداردهای جهانی تولید شکر از نیشکر محسوب می‌شود.

وی افزود: مدیریت مصرف آب و استفاده بهینه از آن، رعایت تمام استانداردها در همه واحدها، نقش جدی در تنظیم بازار قند و شکر در کشور و کنترل و تامین نیاز این بازار، تولید ۳۳ میلیون لیتر الکل و سایر محصولات صنایع جانبی و تلاش برای تعمیق تعاملات اجتماعی بخشی از سیاست‌ها و برنامه‌های مورد نظر این شرکت است.

صادقی  در پایان اشاه ای به ایجاد اشتغال پایدار داشت و گفت: رعایت حداکثری استانداردهای زیست محیطی، کشاوزی اکولوژیک، گسترش تحقیقات و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان در راستای فعالیت بخشیدن به رویکردهای اقتصاد مقاومتی و در نهایت ایجاد اشتغال پایدار و تحقق تولید و توسعه اقتصادی و اجتماعی متوازن و غنا بخشیدن به رویکردهای کشاورزی اجتماعی و همکاری فنی و تخصصی در حوزه ایجاد میکروکلیمای (خرداقلیم) محیط زیستی در منطقه از اهم برنامه‌های شرکت توسعه نیشکر است .

انتهای پیام/م

رکورد تولید بیش از 620 هزار تن شکر برای نخستین‌بار

برچسب ها: اشتغال ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.