دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۶ شهر مازندران

شکارچیان غیرمجاز در شهر‌های بابل، آمل، سوادکوه، نور، نکا و گلوگاه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل درحین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی خود از ۳ شکارچی غیرمجاز ۳ قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه سه قطعه پرنده شکار شده کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درحین گشت وکنترل در مناطق جنگلی سرتا، سنه‌کوه و دارابکلا یک قبضه سلاح شکاری از یک شکارچی غیرمجاز کشف و ضبط نمودند.

درماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت پناهگاه حیات وحش سمسکنده، ساری، در حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

همچنین ماموران پناهگاه حیات حش دشت ناز در حین گشت وکنترل در مزارع کشاورزی دشت ناز یک باب کومه و یک رشته دام زمینی شکار پرندگان راجمع آوری و تخریب کردند.

در آمل نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان درحین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی خود سه قبضه سلاح شکاری از ۳ شکارچی غیرمجاز کشف و ضبط ودر ادامه ماموریت ۲۰ رشته دام هوایی و ۴ جایگاه استقرار شکارچیان تخریب و سه قطعه پرنده گرفتار در دام هوایی را رهاسازی نمودند.

در نکا نیز ماموران یگان این شهرستان درحین گشت وکنترل درمناطق جنگلی این شهرستان از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور درحین گشت وکنترل در منطقه تیراندازی ممنوع رزن از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط نمودند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست سوادکوه درپی اخبار دریافتی ه. مبنی بر ورود شکارچی شوکا در منطقه حفاظت شده خیبوس ماموران بلافاصله به منطقه مورد نظر عزیمت و قبل ازوقوع تخلف موفق به دستگیری شکارچی شدند

 از این شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ کشفو ضبط شد.

درگلوگاه ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت وکنترل در مناطق جنگلی هزارجریب از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ و ۳۰ عد تله مخصوص (لتی) زنده گیری قرقاول را جمع آوری کردند.

متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

شکارچیان غیرمجاز زیر ذره بین ماموران محیط زیست مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.