قراب: قرارداد تمامى بازیکنان استقلال تمدید مى شود/ آبی پوشان برای پیروزی مقابل العین هم قسم شده اند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به طور حتم قرارداد بازیکنان استقلال تمدید می‌شود، چرا که همه بچه‌ها مورد تایید شفر و باشگاه هستند.

 جواد قراب درباره بحث تمديد قرارداد بازيكنان تيم فوتبال استقلال به  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قرارداد تمامى بچه بدون استثنا تمديد مى شود. بازيكنانى كه با تيم قرارداد دارند هيچ، اما بچه هايى كه قراردادشان با استقلال به پايان مى رسد به طور حتم تمديد قرارداد صورت مى گيرد چرا كه همه بچه ها مورد تاييد شفر و باشگاه هستند.

او در مورد وضعيت اين روزهاى استقلال بيان كرد: خدا را شكر روزگار استقلال فوق العاده خوب شده و بچه ها فوتبال روان و خوبى را به نمايش مى گذارند. بازيكنان واقعا روى زمين و با انجام پاس هاى كوتاه و بلند و بازى مى كنند و در كل يك فوتبال تماشاگر پسند را از آنها نظاره گر هستيم كه همراه با گل است.

 عضو هيئت مديره باشگاه استقلال عنوان كرد: نحوه عملكرد بازيكنان در زمان به نوعى است كه آنها تمامى صحبت هاى مربى تيم را در زمين پياده مى كنند و شفر هم از آنها راضى است.

 او در مورد اينكه كدام يك از بازيكنان فعلى استقلال بهترين هستند افزود: شايد در تيم كمى فاصله مشهود بود اما در حال حاضر تمامى بچه ها هنگامى كه به ميدان مى روند فرقى با يكديگر ندارند. سال هاى گذشته در تيم استقلال به خصوص تاج مهره هايى را داشتيم كه واقعا استثنا بودند. ستاره هايى همچون جبارى و ديگر بازيكنان كه واقعا عالى بودند اما اكنون به اين صورت نيست و يك تيم حرف اول را مى زند. در تيم استقلال بازیکنان با يكديگر هم قسم شده اند و هيچ بازيكنى پشت ديگرى را خالى نمى كنند. از نظر من تيم استقلال، با وجود تمام بازيكنان معنا دارد و اين قول را مى دهم كه استقلال روز به روز بهتر و بازى هاى روانى را به نمايش بگذارد.

 او افزود: بازيكنان در حال حاضر به نحو احسن ايده هاى مربىان را پياده مى كنند و به طور حتم بازى با العين را نيز نظاره گر خواهيم بود و قول مى دهم استقلال فعلى با استقلالى كه در سال گذشته به مصاف العين رفت زمين تا آسمان فرق مى كند.

 قراب در مورد اينكه آيا امكان دارد بازيكنان استقلال با شکست 6 بر صفر مقابل  العين پيروز ميدان شوند يا خير بيان كرد: به طور حتم آن نتيجه شايد توسط استقلال رقم نخورد و تيم ما نتواند با برد پر گل برنده ميدان باشد يا از طرفى العين هم شايد نتواند همان نتيجه سال گذشته را رقم بزند اما در هر صورت بدانيد كه با توجه به فوتبال تاكتيكى خوب العين و بازيكنان تيم ما بازى زيبايى را نظاره گر خواهيم بود. بازيكنان تيم ما به دنبال جبران نتيجه سال گذشته هستند و با یکدیگر هم قسم شده اند تا بازى را ببرند. برد دور از انتظار نيست، بنابراين اميدوارم با برد به تهران باز گرديم و بتوانيم از مرحله خود صعود كنيم و اين موضوع مى تواند باعث شود تا در آسيا براى ايران افتخار كسب كنيم.

او در مورد اينكه پاداش دربى بازيكنان چه زمانى پرداخت مى شود گفت؛ پاداش برد بازيكنان در مقابل العين را در همان امارات پرداخت مى كنيم كه رقم خيلى خوبى است و به دلار پرداخت مى شود. همچنين پاداش برد دربى را هنگامى كه تيم به تهران بازگردد مى دهيم. تمام هدف ما اين است كه كه براى بچه ها همه كار انجام دهيم چون آنها خيلى تلاش كردند. مقابل الريان نيز در صورت برد پاداش خوبى را براى بازيكنان در نظر مى گيريم.

 عضو هيئت مديره باشگاه استقلال درباره وضعيت پادوانى و قائدى گفت: پادوانى اكنون در بيمارستان اهواز حضور دارد و همسرش هم در كنار او است و در صورت بهبودى به تهران باز مى گردد.

قائدى هم خدا را شکر روز به روز بهتر مى شود و مشكلى هم ندارد و او هم به زودى به تيم اضافه مى شود.

انتهای پیام/

اظهارات قراب درباره تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار