فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد;

قتل زن جوان به دست همسرش در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل زن ۲۱ساله به دست همسرش در این شهرستان خبر داد.

قتل زن جوان به دست همسرش در شاهرودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : ظهر امروز شنبه 12 اسفندماه 96 با انتقال یک مضروب چاقوخورده به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ماموران پاسگاه مرکزی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود : بررسی اولیه نشان داد که زن جوانی به وسیله همسرش با دوضربه کارد آشپزخانه مجروح و وضعیت عمومی وی از سوی پزشکان وخیم اعلام شده است.

اشرفی با اشاره به اینکه بعد از شناسایی ضارب ماموران بلافاصله وی را دستگیر کردند افزود: باتوجه به وضعیت وخیم زن جوان اکیپی از کاراگاهان پلیس آگاهی به سر اکیپی رئیس پلیس آن یگان به محل اعزام و متهم را تحت الحفظ برای جلوگیری از هرگونه اقدامات بعدی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه متاسفانه علیرغم تلاش کادر پزشکی در خصوص نجات جان زن جوان بی نتیجه ماند تصریح کرد : با فوت زن جوان پرونده قتل روی میز کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

اشرفی به بازجویی های انجام شده از متهم جوان اشاره و گفت : ضارب در چند مورد سابقه نزاع و درگیری را درکارنامه خود دارد و زمانی که متوجه رابطه تلفنی و پیامکی همسرش با فردی ناشناس می شود تصمیم به قتل هر دوی آنها گرفته اما زمانی که نتوانست این فرد را شناسایی کند در نهایت با برداشتن یک قبضه کارد آشپزخانه به همسرش حمله ور شده و با دوضربه چاقو وی را از پای در آورده است.

وی گفت: متاسفانه سوظن و عدم خویشتن داری این جوان قتل همسر و تباهی آینده خودش را رقم زد و باعث شد فرزند نونهال آنها نیز در فقدان پدر ومادر در شرایط بحرانی روحی و روانی قرارگیرد.

انتهای پیام / ه

جزئیات قتل زن جوان به دست همسرش در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.