استاندار یزد:

فرهنگ دوران دفاع مقدس باید به درستی به نسل جوان منتقل شود

استاندار یزد گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، آن ها را در برابر توطئه های فرهنگی بیگانگان بیمه می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زمانی استاندار یزد در جلسه ستاد راهیان نور استان یزد گفت: فرهنگ دوران دفاع مقدس باید به درستی  به نسل جوان منتقل شودو این امر رسالتی مهم و تعیین کننده ای است.

زمانی افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، آن ها را در برابر توطئه های فرهنگی بیگانگان بیمه می کند و نقش اساسی در حفظ و حراست از اهداف و آرمان های والای انقلاب مقدس اسلامی دارد.

وی گفت: باید کمیته مدیریت، کمیته حوزه‌های مشترک برای بررسی دقیق مسائل و کمیته نرم افزارانه و فرهنگی برای برگزاری هر چه بهتر راهیان نور در استان تشکیل شود.

استاندار یزد ادامه داد: دفاع مقدس ملت ایران و ایثار رزمندگان اسلام با هیچ جنگی در دنیا قابل قیاس نیست و عزت و اقتدار کشور ما در گرو همین فداکاری ها و جانفشانی هاست که باید به عنوان یک ارزش گسترش یابد.

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این خصوص اظهار کرد: مهمترین کار فرهنگی در کشور ، موضوع مهم راه اندازی اردوهای راهیان نور است که نتایج معنوی زیادی در کشور و بین نسل جوان دارد و باید روز به روز انجام آن تقویت شود.

سردارجمیری افزود: از دغدغه‌ های مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی است و قطعا برگزاری منظم و مستمر اردوهای راهیان نور از جمله امور مهم فرهنگی است که نقش اساسی در تحقق اهداف نظام دارد.

سرهنگ منصور زارع مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از هشت هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان مناطق مختلف استان به راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

انتهای پیام/غ

اردوهای راهیان نور، نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار به جوانان دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار