آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

استان قم باید الگو تمام کشور باشد

آیت الله علوی گرگانی گفت: استان قم باید الگوی تمام مجموعه‌های کمیته امداد و ارگان‌های دولتی در کل کشور باشد و در هزینه‌کردها بودجه دقت‌های لازم انجام گیرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر دیروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شدگفت: کمیته امداد یکی از برکات وجودی امام خمینی(ره) در ایران است.

مرجع تقلید شیعیان  افزود:روشنگری در ارائه خدمات به مردم مسئله‌ای مهمی است که باید به آن توجه لازم شود و کسانی که در امدادرسانی کمیته امداد تخیل هستند باید بدانند چه‌کارهای در کمیته امداد در حال انجام است.

وی به استفاده قشر آسیب‌پذیر جامعه از خدمات کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد:امروز شاهد خدمات‌رسانی کمیته امداد به مردم بی‌بضاعت هستیم و امیدواریم دامنه این خدمات گسترش پیداکرده و این مجموعه در ادامه کار افراد نیازمند بیشتری را تحت حمایت خود قرار دهد.

وی توجه به مجوزهای شرعی در مصارف کمیته امداد را گوشزد و یادآورشد: استان قم باید الگوی تمام مجموعه‌های کمیته امداد و ارگان‌های دولتی در کل کشور باشد و در هزینه‌کردها بودجه دقت‌های لازم انجام گیرد.

وی نگاه شایسته‌سالاری را در همه عرصه‌ها لازم دانست وبیان کرد: خدمات کمیته امداد نیز باید بر اساس شایستگی نیازمندان ارائه‌شده و با این نگاه کمیته امداد در جایگاه یک کارشناس که جایگاه واقعی آن است قرار می‌گیرد.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اشتغال‌زایی و توجه به آموزش  عنوان کرد:کمیته امداد باید از نگاه مصرفی داشتن پرهیزکرده و فعالیت‌های خود را در جهت ارائه آموزش و کارآفرینی برنامه‌ریزی کند و منابع خود را در اختیار خانواده‌هایی قرار دهد که واقعاً نیازمند هستند.

مرجع تقلید شیعیان توانمندسازی نیازمندان را برای ریشه‌کنی حقیقی فقر لازم دانست و خاطرنشان کرد:کمیته امداد با ارائه آموزش‌های لازم می‌تواند یک نیازمند را به جایگاه تولید کنند برساند و رسیدن به این جایگاه امری ضروری است که باید به آن توجه لازم بشود.

انتهای پیام/ح

کمیته امداد افراد نیازمند را در جایگاه تولیدکننده قرار دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار