کشف ۲۸۴ باکس سیگار و ۲۶۰ باکس توتون خارجی در استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف ۲۸۴ باکس سیگار و ۲۶۰ باکس توتون خارجی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: تعداد ۲۸۴ باکس سیگار و ۲۶۰ باکس توتون به خارجی از یک قاچاقچی کشف شد.
وی افزود: در شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه بر اساس مدارک و اسناد علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک برابر ارزش مبلغ کالا معادل ۵۸ میلیون و ۴۰۷ هزار ریال جریمه محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از دستگیری یک قاچاقچی خبر داد و گفت: یک قاچاقچی به اتهام نگهداری وعرضه ۱۸ کارتن چای چکش سبز و ۱۵ کارتن چای چکش سیاه خارجی در شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲۵ میلیون ۱۷۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین از محکومیت یک قاچاقچی تلفن همراه در مسیر خروجی کرمانشاه به سمت استان‌های مرکزی خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاع از منابع و مخبرین در بازرسی از یک خودرو تعداد ۴۱۸ دستگاه تلفن همراه کشف و شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بر اساس نحوه اظهارات، دفاعیات بلاوجه و غیرموثر متهم و پس از جری تشریفات قانونی تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۶ میلیار ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.
 
انتهای پیام/پ
 

کشف توتون خارجی قاچاق

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار