ساخت نخستین ایستگاه سبز آتش‌نشانی کشور در شیراز

نخستین ایستگاه سبز آتش‌نشانی کشور در شیراز احداث می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید فرخ‌زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، گفت: نخستین ایستگاه سبز آتش‌نشانی کشور در شیراز و در محدوده‌ی باغ‌های قصردشت احداث می‌شود.

وی افزود: ایستگاه ۲۰ آتش‌نشانی شیراز در محدوده‌ی بلوار چمران و در جوار باغ‌های قصردشت با هدف رفع کاستی‌های موجود در تامین ایستگاه آتش‌نشانی مراحل طراحی را پشت سر می‌گذارد.

فرخ زاده با بیان اینکه ۲ ایستگاه جدید در گویم و سعدی مراحل احداث را طی می‌کند، ادامه داد: ایستگاه‌های گویم و سعدی به عنوان ایستگاه‌های مادر احداث شده و هدف آن علاوه بر ارائه خدمات به ساکنان محدود‌ه‌های مذکور، پوشش مناسبی به مسیر‌های اصلی دسترسی خواهد داد.

وی با بیان اینکه ایستگاه گویم در محدوده‌ی جاده‌ای شیراز یاسوج، شیراز سپیدان و آزاد راه شیراز اصفهان را در آینده پوشش می‌دهد، بیان کرد: همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار مرکز اورژانس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی گویم و سعدی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با توجه به ترافیک موجود در برخی مسیرها، تمهیداتی را برای استقرار واحد‌های موتوری در مسیر‌های پرترافیک اندیشیده و اجرایی شده است.

انتهای پیام/ر

احداث ایستگاه سبز آتش‌نشانی کشور در شیراز 

برچسب ها: آتش نشانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار