حضور بانوان زنجانی در رقابت های قهرمانی 2018 بسکتبال با ویلچر تایلند

ملی پوشان زنجانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ تایلند به میدان می روند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ میناخانی مدیر روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان به مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ تایلند اشاره کرد و گفت : این مسابقات به منظور کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی پیش بینی شده و نمایندگان کشورمان تلاش می کنند برای دومین بار مجوز حضور در این رقابت ها را کسب کنند.

وی از حضور ورزشکاران زنجانی در این رقابت ها خبر داد و خاطرنشان کرد : سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری و ثریا نوری بانوان شایسته زنجانی در این رقابت ها در ترکیب تیم ملی کشوران به میدان می روند .

مدیر روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان یاد آور شد : بتول مشرف جوادی سرپرستی کاروان را بر عهده دارد و آذر همایون پور نیز به عنوان مربی در کنار ملی پوشان است و مریم دهستانی نیز به عنوان داور مدعو در این مسابقات حضور دارد.

میناخانی تصحیح کرد : رقابت های نمایندگان کشورمان از روز دوشنبه، ۱۴ اسفند آغاز می شود و در اولین دیدار به مصاف تایلند می روند سه شنبه ۱۵ اسفند نیز تیم ملی کشورمان به مصاف هند می رود در سومین دیدار نیز چهارشنبه ۱۶ اسفند ملی پوشان کشورمان در مقابل لائوس صف آرایی می کنند

وی ادامه داد: پنج شنبه ۱۷ اسفند در بازی بعدی در مقابل کامبوج به میدان می روند و در آخرین مسابقه این رقابت ها جمعه ۱۸ اسفند رو در روی افغانستان قرار می گیرند .

انتهای پیام/ن

ملی پوشان زنجانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ تایلند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.