گشایش نمایشگاه ‌بهاره در اردبیل

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا نمایشگاه محصولات بهاره از ۱۶ تا ۲۵ اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی اردبیل برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منصور پناهی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل دیروز در کمیته تنظیم بازار شهرستان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده تا نمایشگاه محصولات بهاره از 16 تا 25 اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی اردبیل برگزار شود.

وی از برپایی 120 غرفه در این نمایشگاه خبرداد و افزود: اجناس ارائه شده در این نمایشگاه شامل مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و محصولاتی که در ایام عید نوروز مورد نیاز مردم بوده، خواهد بود که کالاهای ارائه شده با تخفیف 20 تا 25 درصد به مردم ارائه خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل  با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه توزیع میوه شب عید بیان کرد: در زمینه تامین میوه شب عید نگرانی وجود ندارد چرا که در زمینه قیمت میوه شب عید و نیز تامین به میزان مورد نیاز این میوه‌ها هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تنها باید با مشارکت و تعامل همه‌جانبه و برپایی به موقع و مناسب غرفه‌های توزیع، تلاش کنیم تا زمینه جلب رضایت مردمی را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه محصولات بهاره

 

برچسب ها: نمایشگاه ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار