مدیرکل دفتراستانداری اردبیل؛

روابط عمومی های استان اردبیل نیازمند ساماندهی هستند

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: با هدف بستر سازی برای اثر بخشی بیش تر، به زودی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان از حیث عملکردی و مهارتی پایش می شوند.

فرزاد قلندری، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،با بیان اینکه بایستی روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند افزود: انعکاس دیدگاه های مردم به مسئولان دستگاه ها و برقراری ارتباط مؤثر میان دستگاه ها با رسانه های گروهی از جمله وظایف روابط عمومی هاست هرچند عده ای در راستای انجام این وظایف نقاط قوت و ضعفی دارند و باید مورد بررسی قرار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای جایگاه روابط عمومی ها گفت: ساماندهی روابط عمومی ها و ارزش گذاری آن ها بالطبع ارتقای جایگاه ادارات را سبب می شود و با مشخص شدن نقاط ضعف و قوت هر مجموعه می توان به رفع نواقص اقدام کرد.

مشاور استاندار اردبیل تشریح کرد: روابط عمومی ها در مسیر صحیح اطلاع رسانی موظف به تولید اخبار، فعال کردن پایگاه های اطلاع رسانی و همکاری با رسانه ها هستند و در این راستا دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری در حال تدوین شاخص ها برای ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان و ساماندهی و تغییر در برخی از این حوزه ها است.

قلندری گفت: از مدیران روابط عمومی استان خواست در انجام ماموریت ذاتی خود در برقراری ارتباط مؤثر با جامعه، انعکاس مشکلات و عملکرد دستگاه ها و تعامل با مطبوعات تلاش کنند.

وی گفت: اگر فعالان این بخش نگاه و باور بهتری به شغل خود داشته باشند می توانند جایگاه حوزه خود را در شان و منزلت روابط عمومی های دارای شرایط مطلوب ارتقا دهند.

مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در توسعه و پیشبرد اهداف سازمانی را غیر قابل انکار دانست و افزود: در راستای وظایف محوله روابط عمومی‌ها باید در حوزه فعالیت خود با تحلیل وضعیت موجود، نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهدیدها را شناسایی و برای رفع چالش ها و رسیدن به هدف اقدام کنند.

قلندری با بیان این که شرایط روز اقتضا می کند به سمت روابط عمومی الکترونیک حرکت کنیم افزود: با برنامه ریزی های لازم و برگزاری دوره های آموزشی با استفاده از اساتید مجرب می توانیم  این مهم را محقق و جایگاه این حوزه را ارتقا دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: انتظار دولت و نماینده دولت در استان از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی این است که عملکرد دولت را بدون کم و کاست و حتی بدون اغراق در اختیار افکارعمومی قرار دهند.

انتهای پیام/ح

روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند

برچسب ها: ارتباط ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.