کرمانشاه میزبان مسابقه های زوران

کرمانشاه سال آینده میزبان مسابقه های کشوری کشتی زوران خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه سال آینده میزبان مسابقات کشوری کشتی زوران خواهد بود.
بهرام بهروش گفت: طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام داده ایم، نیمه اول این سال مسابقات استانی کشتی زوران را برگزار خواهیم کرد تا دو تیم برتر استان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شوند.
وی از تدوین بخشنامه مسابقات زوران در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی ایران دو ماه پیش از برگزاری مسابقات این بخشنامه را به همراه زمان دقیق مسابقات به استان‌ها ابلاغ خواهد کرد.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت ملی زوران به نام کنگاور دو سال به طول انجامید، افزود: با برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری زمینه ثبت جهانی این ورزش را فراهم خواهیم کرد.
وی همچنین از تلاش برای احداث بزرگترین"گود زوران"منطقه غرب کشور در کرمانشاه خبرداد و عنوان کرد: از آنجایی که می‌خواهیم این گود در یکی از شهرستان‌های استان احداث شود، به همه شهرستان‌ها موضوع را ابلاغ کرده ایم که تاکنون کنگاور اعلام آمادگی کرده است.
بهروش با بیان اینکه ساخت گود زوران باید مطابق با استاندارد‌های خاص و در فضای باز باشد، تصریح کرد: ظرفیت جایگاه تماشاگران این گود قریب به پنج هزار نفر و مساحت خود گود نیز ۵۰۰ متر مربع خواهد بود.
 
انتهای پیام/پ
 

برگزاری مسابقه های زوران در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار