ضرورت تبیین ابعاد مختلف شخصیت امام راحل برای نسل جوان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست هماهنگی تشکیل ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف شخصیت و زندگی آن حضرت در بین اقشار مختلف مردم تأکید کرد.

ضرورت تبیین ابعاد مختلف شخصیت امام راحل برای نسل جوان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام; حجت‌الاسلام علی چراغی پور در این نشست اعلام کرد: خوشبختانه استان ایلام با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، جزو استان‌هایی برتر در برگزاری مراسمات و مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

چراغی پور بابیان اینکه این موفقیت‌ها ناشی از تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: مراسمات سالگرد ارتحال امام راحل در واقع تلاش در راستای تبیین و شناساندن هر چه بیشتر شخصیت تاریخ‌ساز امام راحل به جامعه و به‌ویژه نسل جوان است.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از آثار امام راحل ازجمله صحیفه نور و وصایای امام راحل، نقش مهمی در  زمینه آشنایی اقشار مردم با زندگی ایشان خواهد داشت.

چراغی پور با تأکید بر اینکه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل فرصت مناسبی برای تبیین برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: امام راحل و انقلاب اسلامی رابطه تنگاتنگی باهم دارند و انقلاب اسلامی با هدایت‌ها و رهبری امام راحل بنیان‌گذاری شد.

چراغی پور بابیان اینکه در سال 97 و در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام ارتحال امام راحل با ایام ماه مبارک رمضان مصادف است در سال جاری نیز هیچ‌گونه اعزامی به حرم مطهر صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/اس

 

تبیین شخصیت و زندگی امام راحل برای اقشار مردم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.