چرا بینی سلفی باز‌ها از دیگر افراد بزرگتر است؟

کارشناسان با بررسی عکس‌های سلفی دریافتند درصورتی که عکس در فاصله ۳۰ سانتی متری از صورت انداخته شود مشکلاتی را برای افراد به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  کارشناسان علوم روانشناسی در پژوهش‌های خود دریافتند شیوه خاص عکس برداری سلفی می‌تواند سبب بزرگ نشان داده شدن بینی شود و این یکی از دلایلی است که عده زیادی از مردم جهان پس از نارضایتی از چهره خود در عکس سلفی تصمیم می‌گیرند بینی خود را جراحی کنند.

کارشناسان با بررسی عکس‌های سلفی دریافتند درصورتی که عکس در فاصله ۳۰ سانتی متری از صورت انداخته شود، بینی تا ۳۰ درصد بزرگتر به نظر می‌رسد.


بیش از ۴۲ درصد جراحان پلاستیک اعلام کرده اند، درسال‌های اخیر بیشتر مردم برای تهیه عکس پروفایل زیبا از خودشان در شبکه‌های اجتماعی مختلف به جراحی پلاستیک علاقه‌مند شده اند و با وجود سالم بودن بینی خود خواهان کوچک و دگرگون کردن آن هستند.

پژوهش برروی رابطه اعتماد به نفس و نگرش مثبت به خود با عکس‌های زیبا و شکل بینی به وسیله دانشمندان دانشگاه Rutgers با تحقیق برروی گروهی از داوطلبان به دست آمده است.

کارشناسان به افراد توصیه می‌کنند از زوایای دیگری از خود عکس بگیرند یا از دوستان و اطرافیان خود بخواهند تا از آن‌ها در فاصله مناسب عکس بگیرند.

همچنین استفاده از دستگاه مونوپاد و سایر وسایل که می‌توانند فاصله لنز دوربین با فرد را تنظیم کنند برای به دست آوردن عکس‌های زیبا و بدون بزرگ به نظر رسیدن بینی می‌تواند مفید باشد؛ برای به دست آوردن عکس سلفی دور بودن گوشی تلفن همراه از چهره می‌تواند ترفندی عالی برای به دست آوردن عکس‌های زیبا باشد.

کارشناسان استقبال زیاد مردم از تلفن همراه هوشمند در سال‌های اخیر را عاملی اثرگذار بر افزایش تمایل به جراحی بینی اعلام کرده اند؛ تنها درسال ۲۰۱۴ بیش از ۹۳ میلیارد دستگاه تلفن همراه دارای سیستم اندورید در بازار‌های جهانی به فروش رفته است.

در برخی کشور‌های غربی تنها در سال ۲۰۱۶ زنان و مردان بیش از ۱۶ میلیارد دلار برای دگرگون کردن ظاهر خود هزینه کرده اند.


کارشناسان هشدار می‌دهند با وجود دگرگون شدن صورت، همیشه جراحی بینی موفقیت آمیز نیست و امکان آسیب دیدن بینی، قوه بویایی، آسیب به بخش‌های ظریف بافت بینی و ابتلا به بیماری هایی همچون حساسیت و آسم، بروز واکنش‌های پوستی و حتی ابتلا به اختلال‌های روانی وجود دارد.

با صرف کمی وقت و حوصله برای به دست آوردن بهترین زاویه از چهره می‌توان بدون نیاز به هزینه و خطر‌های فراوان جراحی بینی از داشتن عکسی زیبا با چهره‌ای مناسب لذت برد.

منبع:Dailymail

انتهای پیام/

عامل اصلی تمایل به جراحی بینی در جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.